Новини кафедри маркетингу

КОЛЕКТИВНА РОБОТА ТА РЕЗУЛЬТАТ: ДОСЛІДЖЕННЯ СФЕРИ ЗДОРОВ’Я В НОВОМУ МОНОГРАФІЧНОМУ ВИДАННІ
У листопаді репозитарій Сумського державного університету поповнився новим науковим виданням – цінним доробком в сфері дослідження соціально-економічних процесів у часи пандемії COVID-19. Це колективна монографія за авторством двох молодих учених канд. екон. наук, доцента кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. та канд. екон. наук, доцента кафедри бухгалтерського обліку та оподаткування Височиної А.В.

ЗАХОДИ ТИЖНЯ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ
Заходи тижня для невгамовних: 13.12 Digital під час війни: нові соціальні тренди та комунікація Спікерка — Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка Організатор: Ukrsibbank BNP Paribas Group Посилання на подію https://www.facebook.com/events/704773344311154/ 16.12 WebPromoExperts B-Day – онлайн-конференція про життєві історії як виглядає кар’єра в digital Організатор: Академія Інтернет-Маркетингу Webpromoexperts Посилання на

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ: МОЖЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ В НОВИХ РЕАЛІЯХ
8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях. Спікерка — Валерія Толочина, директорка з маркетингу Megogo. Валерія має 18 років досвіду в маркетингу, рекламі та PR. Свою кар’єру розпочала в банківській сфері. Згодом

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ
6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки, засновниці та ведучої школи управлінця. Тема семінару: Зміна споживчого попиту: як залучати кошти нових клієнтів та адаптуватися до нових реалій. Під час семінару спікерка розповіла,

Впровадження політики згуртованості у розвиток регіонів
У листопаді Людмила Сагер, Наталія Летуновська та Анна Росохата провели ряд відкритих онлайн-лекцій у рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів», що реалізується відповідно до Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH). Усі лекції були розбиті

Активний тиждень «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ»: розширюємо горизонти
Завершився активний тиждень воркшопів «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ», що тривав з 14 до 18 листопада 2022 року та який було проведено в рамках проєкту від Erasmus+, що реалізовується на кафедрі маркетингу.Активний тиждень включав у себе навчальні лекції від реалізаторів проєкту на кафедрі маркетингу – викладачів Сагер Л.Ю., Летуновської

ДИСКУСІЯ З БІЗНЕСОМ
17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу – Володимиром Нестеренком,

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ “МАРКЕТИНГ З ВІРОЮ В УКРАЇНУ”
Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів триває! 10 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти-маркетологи в межах вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності»» (гр. МК-21, викладач Мінченко Марія), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), «Ризикологія» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Кривич Яна) прийняли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну».

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ SOCIAL MEDIA MARKETING 2023
Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів! 8 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти в межах вивчення дисциплін «Blogging and Inflluencer Marketing» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Хоменко Лілія), «Цифровий маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. М ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до профільної онлайн-конференції

Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості
У період з травня-жовтень виконавці Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)Людмила Сагер та Наталія Летуновська провели курс лекцій «Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості». Зокрема тематика лекцій була сформована навколо таких питань: Регіональна політика як політика держав щодо своїх територій; Європейський

НЕВГАМОВНІ РОЗПОЧАЛИ СЕРІЮ ПРОГРАМ ВІРТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ З ДЕРЖАВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІМЕНІ СТАНІСЛАВА СТАШИЦА В ПІЛІ (ПОЛЬЩА)
У період з листопада по грудень, невгамовні матимуть можливість поглибити свої знання щодо сучасних маркетингових інструментів, розвинути навички критичного мислення та збагатити міжнародний досвід. Координатори програми: – від СумДУ – Тетяна Пімоненко (д.е.н. доцент кафедри маркетингу); – від закладу-партнера – Ян Польцин (хабілітований доктор, професор).

А ЯК ВИ СВЯТКУЄТЕ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА?
В день маркетолога когорта невгамовних реалізувала неймовірну зустріч в межах проєкту “Будь експертом з невгамовними”. З 1 по 6 курс маркетологи долучились до тренінгу “Як написати резюме та CV маркетолога” від рекрутера Mindy Teams Світлани Войцехівської та заступниці завідувача кафедри маркетингу Тетяни Пимоненко. Понад 50 учасників та майже 2 години