Новини кафедри маркетингу

Наші проєкти

НОВИЙ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ПРОЄКТ

Минулого тижня на кафедрі маркетингу стартував новий профорієнтаційний проєкт “Вступ 2025: тримай хвилю змін”. Перші дві зустрічі відбулися з одинадцятикласниками Опорного закладу Верхньосироватського ліцею та Великочернечченського ЗЗСО СМР. Проект покликаний домогти зорієнтуватися майбутнім вступникам у наступних напрямках: 🎯 Унікально про ВСТУП-2025:• як обрати  додатковий предмет на НМТ;• що таке ваговий

Читати далі »
Новини

МАРКЕТИНГ В ДІЇ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ЕКСКУРСІЇ У ВІДДІЛЕННІ ПУМБ

15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ. Студенти-маркетологи дізналися про: визначну роль маркетингу в просуванні послуг та іміджу банку на ринку, організацію маркетингових досліджень для підвищення рівня задоволення клієнтів, успішні рекламні  кампанії банку, конкурентні переваги послуг та мобільного додатку ПУМБ для формування лояльності клієнтів ,

Читати далі »
Новини

GENDER ECONOMICS: КУРС ЗАВЕРШЕНО

Невгамовні студенти-маркетологи успішно завершили курс “Gender Economics” від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти слухали лекції та виконували низку практичних завдань від провідного лектора Ардіани Гаши (Університет Приштина, Албанія). Викладач від СумДу – Олена ЧИГРИН.  Мова курсу – англійська. Курс охоплював важливі аспекти гендерної рівності у сфері економіки та сприяння

Читати далі »
Новини

ЗАСНОВНИК SERPSTAT ОЛЕГ САЛАМАХА ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

13 листопада пройшла четверта лекція від засновника сервісу Serpstat Олега Саламахи. На минулих двох тижнях студенти-маркетологи мали унікальну можливість поглибити свої знання з цифрового маркетингу та використання сервісу Serpstat. Заключна лекція була присвячена аналізу ефективності цифрового маркетингу. На заході спікер розповів про сучасні інструменти аналітики та поділився секретами оцінки ефективності різних маркетингових

Читати далі »
Новини

СЕКРЕТИ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ТА ЗБОРУ СЕМАНТИКИ ВІД SERPSTAT

11 листопада 2024 року експерт компанії Serpstat провів третю лекцію для студентів-маркетологів. Цього разу увага була зосереджена на актуальних питаннях контент-маркетингу та збору семантики за допомогою SERPSTAT. Спікер заходу, Олег Саламаха, детально розкрив ключові аспекти створення якісного та релевантного контенту. У своїй доповіді він торкнувся таких тем, як: дослідження ключових

Читати далі »
Новини

SERPSTAT ДЛЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації. Дізналися багато цікавого про: ключові елементи контент-маркетингу; як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці; основні типи контенту та воронку контент-маркетингу; основи SEO для контент-маркетологів; можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів. Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати

Читати далі »
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ І ОСНОВИ SEO ВІД SERPSTAT
Новини

ПРО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ І ОСНОВИ SEO ВІД SERPSTAT

5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу. Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO. Спікер заходу – Олег Саламаха, один з найвидатніших особистостей у світі веб-дизайну та розробки, розповів про: основні складові інтернет-маркетингу; розроблення стратегії та планування інтернет-маркетингу; аналіз цільової аудиторії та

Читати далі »
Новини

МАРКЕТИНГ В МЕДІА НА ПРИКЛАДІ “ЦУКРУ”

1 листопада 2024 року відбулася відкрита лекція за участю Дар’ї Приходченко, директора з маркетингу онлайн-видання світлої сторони міста Суми – “Цукр“. Дар’я розповіла про: співпрацю з “BANDA Agency”; відсутність клієнтів як головну проблему більшості компаній; обізнаність як базову потребу людини, що дає їй безпеку; роль блогерів в донесенні інформації до читача;

Читати далі »
HEPE

Завершення навчального курсу «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики»

У жовтні 2024 року завершилося вивчення курсу «Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики» для студентів Сумського державного університету у рамках модуля Жана Моне  “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)За цим курсом навчалися більше ніж 50 студентів різних спеціальностей та освітніх рівнів. Курс був не лише теоретичним,

Читати далі »
HEPE

Зустріч інституту економічних досліджень 2024: дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні

29-30 жовтня жовтня керівник проєкту Людмила Сагер взяла участь у 3-тій щорічній конференції “Зустріч інституту економічних досліджень 2024” (Смоленіце, Словаччина). Конференцію було присвячено обговоренню соціально-економічних наслідків екологічних викликів, економічного розвитку країн ЄС, зростанню інфляції та цін, регіонального економічного моделювання та розвитку, економічних впливів старіння населення, фінансової стабільності у країнах ЄС

Читати далі »
HEPE

Слідувати або не слідувати модним тенденціям чи про Цілі сталого розвитку та як звичайні споживачі можуть зробити довкілля кращим

27 жовтня у рамках святкування 79-річчя створення ООН у штаті Пенсильванія учасниця Модулю Jean Monnet «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летуновська відвідала захід, присвячений підтримці виконання 17 Цілей сталого розвитку. Цього року тематика зустрічі була сфокусована на обговоренні виконання Цілі 12, а саме відповідального споживання та

Читати далі »
Новини

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!

З Днем маркетолога! Бажаємо успішного просування, правильного контролю та аналізу, особистого щастя та море життєвого задоволення. А ще багато креативних ідей, цікавих проєктів, неймовірних вражень та задоволення від кожного дня!

Читати далі »