Маркетинг і комунікації медичних та соціальних закладів” – це комплексна дисципліна, що охоплює всі аспекти маркетингової діяльності в установах сфери охорони здоров’я та соціального обслуговування, інструменти та стратегії, що дозволяють ефективно управляти репутацією, залучати пацієнтів / клієнтів і будувати довгострокові відносини з ними..

Ви дізнаєтеся про сутність маркетингу, його основні складові та концепції, а також особливості маркетингового середовища та ринку медичних послуг. Ви дізнаєтесь про методи маркетингових досліджень, які використовуються в медичних закладах для аналізу потреб пацієнтів, конкурентів та ринкових тенденцій; особливості сегментування клієнтів, вибору цільового ринку та позиціонування медичних та соціальних послуг.

Ви навчитеся формувати асортимент послуг, політику ціноутворення та каналів збуту, використовувати сучасні технології реклами та піару в приватній та державній медицині, а також розробляти і впроваджувати ефективні маркетингові та комунікаційні стратегії та тактики, враховувати інноваційні аспекти маркетингу, будувати довірчі відносини з пацієнтами та громадськістю, управляти репутацією організації та реагувати на кризові зміни тощо.

В результаті вивчення дисципліни ви зможете:

  1. Використовувати маркетинговий підхід для впливу на вибір споживача.
  2. Проводити маркетингові дослідження для подальшого впровадження та просування платних медичних послуг.
  3. Реалізовувати маркетингову діяльність медичних установ на рівні керівництва закладу.
  4. Використовувати сучасні технології реклами і піару в приватній і державній медицині.

Дисципліна є важливою для всіх, хто планує працювати в медичній, фармацевтичній, соціальній або громадській сферах, а також для підприємців, які хочуть успішно розвивати свій бізнес у цих напрямках.

Унікальні практики:

Розроблення проєкту щодо створення власного медичного (соціального) закладу.

Створення та наповнення власного сайту та сторінки (групи) в соціальній мережі під проєкт.

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Відгуки студентів

Приклади робіт студентів

Публікації за дисципліною:

  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку. 2022. 65. DOI: 10.32843/infrastruct65-19.
  2. Хоменко Л.М., Любчак В.В. Дослідження перспектив розвитку підприємств служби крові залежно від типу донорства. Вісник СумДУ. Серія “Економіка”. 2023. 2. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.2-01.
  3. Khomenko L.M. The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis. Підприємництво і торгівля. 2022. 34. С. 64-69. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2022-34-09