Впровадження політики згуртованості у розвиток регіонів

У листопаді Людмила Сагер, Наталія Летуновська та Анна Росохата провели ряд відкритих онлайн-лекцій у рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів», що реалізується відповідно до Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH). Усі лекції були розбиті на тематичні модулі, що окрім теоретичної частини містили і практичні кейси щодо впровадження політики згуртованості у розвиток регіонів.

У ході занять учасники обговорили можливості імплементації пріоритету «згуртована країна» на регіональному рівні. Крім цього, під час проведення круглих столів та диспутів визначили перспективи та загрози використання згуртованості як напряму зростання конкурентоспроможності регіонів.

Активний тиждень «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ»: розширюємо горизонти

Завершився активний тиждень воркшопів «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ», що тривав з 14 до 18 листопада 2022 року та який було проведено в рамках проєкту від Erasmus+, що реалізовується на кафедрі маркетингу.
Активний тиждень включав у себе навчальні лекції від реалізаторів проєкту на кафедрі маркетингу – викладачів Сагер Л.Ю., Летуновської Н.Є. та Росохатої А.С. 15 листопада учасники заходу дізналися більше про команду проєкту, отримали нові знання про тренди health-маркетингу, а також дізналися цікаву інформацію про джентрифікацію регіонального розвитку та те, як вона впливає на технології.

Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості

У період з травня-жовтень виконавці Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)Людмила Сагер та Наталія Летуновська провели курс лекцій «Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості». Зокрема тематика лекцій була сформована навколо таких питань:  

  • Регіональна політика як політика держав щодо своїх територій;
  • Європейський досвід реалізації політики згуртованості;
  • Реалізація політики згуртованості в Україні.

Дані лекції реалізовувались у рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів». 

КЛАСТЕРИЗАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ ЗДОРОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ЇХ ПОВЕДІНКИ

Реалізація проєкту Жана Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» охоплює огляд широкого кола прикладних інструментів аналізу. Цього тижня Наталія Летуновська провела онлайн-лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», на якій зокрема поділилася власними дослідженнями, підготованими разом з керівником проєкту Сагер Людмилою щодо визначення трендів поведінки споживачів здорової продукції, яких за результатами опитування кластеризували та за низкою вихідних параметрів спрогнозували їх відношення до параметрів вибору продукції, таких як ціна, інформаційний супровід та здоровий імідж виробника.

Лектор та слухачі окреслили перспективи подальших досліджень в обраній сфері та напрямки маркетингових розвідок за даним питанням.

Запрошуємо відвідати наш YouTube канал

Розширюємо рамки нашого проєкту та маємо для вас новину: ми створили YouTube канал, який вже почали вести.
На каналі ви вже можете ознайомитись з відео на такі теми:
- «Європейські цінності для України»;
- «Європейські Маркетингові методи для України»;
- «Основи екологічного маркетингу». 
На регулярній основі, на каналі будемо викладати навчальні курси, лекції, семінари. Проводити воркшопи, та ділитись своїми знаннями. 

ХОЛІСТИЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ: ТЕНДЕНЦІЇ В УКРАЇНІ ТА ДОСВІД ЄВРОПИ

На лекційному занятті з маркетологами обговорили складові холістичного здоров’я – на що (медичні чи ментальні фактори) роблять акцент передові фасилітатори концепції всеохоплюючого піклування про здоров’я особистості. Чи набули психологічні детермінанти здорового способу життя популярності в Україні та що таке здоровий спосіб життя та мислення – усе це і не тільки це було предметом жвавих дискусій. Завершили зустріч кейсовим завданням, що полягало в побудові трендових моделей змін показників здорової поведінки індивідів (кількість відвідувачів спортивних секцій, обсяги споживання фруктів та овочів, кількість вакцинованих тощо).

Запропонований формат заняття сподобався здобувачам та ідейно надихнув команду виконавців проєкту Жана Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» до досліджень у сфері управління здоров’ям у регіоні.

Запуск соціальних мереж: Facebook

Задля поширення ідеї проекту серед широкої аудиторії створено сторінку у Facebook. Сторінка допоможе вам дізнатись про здорову економіку, політику та європейські стандарти в зручному додатку.
Проєкт має на меті поділитися знаннями та досвідом ЄС, які можна буде застосувати в нашій країні. Команда проєкту складається з трьох молодих жінок-науковців, які мають досвід дослідження здорового регіонального розвитку (детальніше читайте на нашій сторінці в Facebook).

Тренди здорового регіонального розвитку

На початку травня у рамках реалізації проєкту Жан Моне доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела ознайомчу лекцію зі студентами спеціальності "Маркетинг" щодо трендів, що склалися в сфері регіонального розвитку та його координації в рамках ЄС. Особливий акцент зроблено на ретроспективному аналізі вже реалізованих (для комплексного розуміння історії розвитку предмету вивчення) та існуючих програм підтримки здорового розвитку територіальних одиниць, зокрема Cohesion Policy, EU4Health. Заняття завершилося дискусією щодо визначення поняття "здорового регіонального розвитку" та що воно включає, що дозволило створити комплексну морфологічну карту досліджуваного поняття.

Запуск соціальних мереж: Instagram

Шановні читачі, поспішаємо вам повідомити, що вже створена та функціонує наша сторінка в Instagram. 
На сторінці ви зможете познайомитись із командою трьох молодих жінок — науковців, які мають досвід дослідження здорового регіонального розвитку,  та ознайомитися з основними напрямками діяльності: інтерактивними курсами, семінарами, поширеннями результатів дослідження, розповсюдженням навчального контенту. 
Специфіка проєкту полягає у залученні студентів різних спеціальностей (економістів, менеджерів, маркетологів та медиків) до проєкту, що забезпечить міждисциплінарну співпрацю для реалізації поставлених цілей. 
Jean Monnet пропонує також залучити експертів (підприємців, громадських організацій, представників місцевої влади) для обговорення питань проекту. 

BIG DATA AND CRITICAL THINKING

В рамках реалізації проєкту Жан Моне "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" 29 квітня 2022 р. Наталія Летуновська провела он-лайн лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», яка була присвячена науці про дані та підходам щодо аналітичного мислення та узагальнення в роботі зі споживачами, зокрема в такій особливій сфері як промоція eco-friendly products.

👉Лектор та слухачі обговорили питання актуальності машинного навчання та роботизації, їх ролі в побудові прогностичних моделей поведінки покупців, питанням формування здорової поведінки споживачів, розвитку цих сфер у провідних країнах світу, зокрема ЄС.