ХОЛІСТИЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ: ТЕНДЕНЦІЇ В УКРАЇНІ ТА ДОСВІД ЄВРОПИ

На лекційному занятті з маркетологами обговорили складові холістичного здоров’я – на що (медичні чи ментальні фактори) роблять акцент передові фасилітатори концепції всеохоплюючого піклування про здоров’я особистості. Чи набули психологічні детермінанти здорового способу життя популярності в Україні та що таке здоровий спосіб життя та мислення – усе це і не тільки це було предметом жвавих дискусій. Завершили зустріч кейсовим завданням, що полягало в побудові трендових моделей змін показників здорової поведінки індивідів (кількість відвідувачів спортивних секцій, обсяги споживання фруктів та овочів, кількість вакцинованих тощо).

Запропонований формат заняття сподобався здобувачам та ідейно надихнув команду виконавців проєкту Жана Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» до досліджень у сфері управління здоров’ям у регіоні.