КЛАСТЕРИЗАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ ЗДОРОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ЇХ ПОВЕДІНКИ

Реалізація проєкту Жана Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» охоплює огляд широкого кола прикладних інструментів аналізу. Цього тижня Наталія Летуновська провела онлайн-лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», на якій зокрема поділилася власними дослідженнями, підготованими разом з керівником проєкту Сагер Людмилою щодо визначення трендів поведінки споживачів здорової продукції, яких за результатами опитування кластеризували та за низкою вихідних параметрів спрогнозували їх відношення до параметрів вибору продукції, таких як ціна, інформаційний супровід та здоровий імідж виробника.

Лектор та слухачі окреслили перспективи подальших досліджень в обраній сфері та напрямки маркетингових розвідок за даним питанням.