Науковий ступінь, звання:
Посада:
Старший викладач кафедри маркетингу
E-mail: a.rosokhata@biem.sumdu.edu.ua
a.rosokhata@kmm.sumdu.edu.ua
Тел.: +38 0542 665-143, внутр. 5274
Кабінет: К2-126
Автореферат дисертації
Основні дисціпліни :
Дизайн мислення;
Торгівельний маркетинг;
Взаємозв'язки з клієнтами;
Маркетинг послуг;
Маркетинг інновацій / Marketing of Innovation;
Маркетинг;
Теорія мотивації та поведінка споживача.
Керівництво аспірантами, докторантами та студентами:
Аспіранти:
Ясніковскі Адам Маріан (2020 р.п.), "Формування маркетингових комунікацій в умовах трансформації суспільних цінностей"
Нестеренко Володимир Іванович (2020 р.п.), "Розвиток системи маркетингу територій в умовах глобалізації міжнародних відносин"
Марченко Ігор Миколайович (2023 р.п.)
Нємцев Андрій Васильович (2023 р.п.)
Наукові інтереси:
Прогнозування в маркетингу, Трендвотчинг, Брендинг, Digital маркетинг, Маркетинг інформаційних технологій
Наукові проекти:
Виконавець НДР «Моделювання траєкторії впливу поведінкових атракторів на макроекономічну стабільність транспарентності та суспільної довір»№ДР 0121U100469), 2021–2023 рр.
Виконавець НДР «Моделювання механізмів мінімізації розривів енергоефективності в контексті Цілей сталого розвитку: комунікативна мережа взаємодії стейкхолдерів» (№Д/Р 0120U102002), 2020 р.
Виконавець НДР «Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств» (№ДР 0115U000687), 2015–2017.
Виконавець НДР «Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності» ( № ДР 0116U006359), 2016.
Виконавець НДР «Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки» (№ДР 0115U001004), 2015.
Виконавець НДР «Механізми формування ринково-орієнтованих стратегій інноваційного прориву» (№ДР 0112U008148), 2013-2015.
Виконавець НДР «Дослідження маркетингового середовища та інфраструктури промислових підприємств» (№ДР 0112U008149), 2013-2014.
Освіта:
2015: Захистила наукову кандидатську дисертацію на тему: «Наукові засади прогнозування перспективних напрямів інноваційного розвитку промислових підприємств» та отримала науковий ступінь Кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
2011-2014: Аспірантура при кафедрі маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету.
2010-2011: Сумський державний університет. Факультет економіки і менеджменту. Спеціальність «Маркетинг». Магістр.
2006-2010: Сумський державний університет. Факультет економіки і менеджменту. Спеціальність «Маркетинг». Бакалавр.
Досвід роботи:
2019 - по т.ч.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, старший викладач.
2019: Менеджер з розвитку (Business Development Manager) в LLC «SoftIndustry» (м.Чернігів) – Сфера діяльності компанії – розробка Mobile-, Web-рішень та розробка інших IT рішень за запитами клієнтів.
2017 - 2018: Маркетолог & менеджер з розвитку в LLC «Digiline» (м.Суми) – IT компанія з розробки багатоекранних рішень OTT / IPTV систем та рішень для web і мобільних пристроїв (IOS, Android і т. д).
2016: Заступник відповідального секретаря приймальної комісії Інституту фінансів, економіки та Менеджменту ім. Олега Балацького
2014 – 2017: Сумський державний уныверситете, асистент кафедри маркетингу та управляння інноваційним розвитком.
Підвищення кваліфікації:
2022: Курс "Modern business and marketing technologies: European experience", 40 год, 1 - 10 Жовтня, 2022. Міхал Заржицький Комерційно-сервісна компанія "ROSLIN"
2021: Підвищення кваліфікації на тему: «Кількісні та якісні соціологічні методи у роботі науковців», 1 кредит ЄКТС/ 30 годин, (17.05.2021 – 26.05.2021 р.), Свідоцтво СП No 05408289 / 1794-21.
2021: Підвищення кваліфікації на тему: «З інноваційної педагогічної діяльності», 6 кредитів ЄКТС/ 180 годин, (25.10.2021 – 10.11.2021 р.), Свідоцтво СП №05408289 /3177-21.
2017: Тренінг «Просування та продажі на ринку США. V3.0» від Жені Розинський.
2016: Підвищення кваліфікації на тему: «Обмін і посередницька діяльність. Оціночна діяльність. Ціноутворення» (Сумська біржа ресурсів).
2012: Курси з навчання програм Photoshop, CorelDraw, Flash (СумДУ)
Ел. книги "Marketing 5.0 : Marketing Driven by Technology and Innovations", 2020 (Видавництво "Medical Informatics Journal").
Журанала - "South Asian Journal of Social Studies and Economics".
Росохата А.С. є дійсним членом є дійсним членом Української асоціації маркетингу ( 20 травня 2021 р., м. Київ ).
Рівень володіння Англійською мовою : Level B2Конференції, конкурси:
- E3S Web of Conferences, 2021, 250, 03002. 09 April 2021
- 3th International Scientific and Practical Internet Conference «Contemporary challenges and innovative developmental aspects of economic science and discipline», 18 June 2021, Kyiv, Ukraine
- 3nd International Scientific Conference «Economic and social-focused issues of modern world», November 17 – 18, 2020, Bratislava
- 35th IBIMA Conference: 1-2 April 2020, Seville, Spain.
- Конкурс Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації «STOP COVID-19», номінація «Освітні інновації», червень 2020 р.
- Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати» (15-18 березня 2016 р., Братислава, Словацька Республіка)
Міжнародні програми та стажування:
Стажування в Університеті м. Ліверпуль "Колаборація для диджиталізації та цифрової трансформації України" (м. Ліверпуль, Великобританія, 07-08.2023)
Волонтерська діяльність у англомовному середовищі в фундації EuroWeek (Вроцлав, Польща) – організаційно-просвітницька діяльність з дітьми, підлітками та вчителями. Основними завданнями були організація та участь у різних семінарах та тренінгах для формування позитивних відносин у сучасному міжнародному суспільстві та підвищення рівня англійської мови (2018; 03.2022 - по т.ч.)
Стажування в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila, for completing the academic training: "Trends in marketing research" (150 hours, 14 April - 14 May, 2021, Pila, Poland)
Проект «Зміцнення наукового потенціалу та співпраці українських університетів у сфері AgriSciences» за темами: «Потенціал глобального потепління», «Мультикритеріальний аналіз рішень», «Багаторівнева перспектива», «Динаміка системи та причинно-наслідкова діаграма», грудень 2020 р. Чеський університет природничих наук у Празі, Чехія.
Стажування в Інституті розвитку міжнародної співпраці “Modern Marketing Research: Cognitive Technologies”, 150 годин (м. Познань, Польща,15.09-15.10.2020).
Стажування в Інституті розвитку міжнародної співпраці,“Modern Trends in Marketing Research” (м. Познань, Польща, 03-04.2020 ).
Віртуальна мобільність в рамках проекту розвитку «Посилення наукового потенціалу та співробітництво українських університетів у сфері агронаук» на теми:
Міжнародні проекти:
2018. Волонтерська діяльність у англомовному середовищі в фундації EuroWeek (Вроцлав, Польща) – організаційно-просвітницька діяльність з дітьми, підлітками та вчителями. Основними завданнями були організація та участь у різних семінарах та тренінгах для формування позитивних відносин у сучасному міжнародному суспільстві та підвищення рівня англійської мови.
Керівництво студентами:
- Косторнова С. О., напрям «Управління у сфері економічної конкуренції» з роботою на тему: «Конкурентоздатність національної економіки: інтернаціоналізація як основний детермінант», 2019-2020 н.р.
- Здойма А.Д., напрям «Маркетинг» з роботою на тему: «WEB-аналітика, як дієвий інструмент сучасних маркетингових інформаційних систем», 2020-2021 н.р.
- Кропива В.В., напрям «Економіка та управління у сфері торгівлі» з роботою на тему: «Зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19», 2020-2021 н.р
I місце команди студентів на Креатив-баттлі «Рекламний Полігон» (м. Одеса, 2021)
ІІ місце команди студентів у 16-му "Українському Студентському Фестивалі реклами" в номінації «Виходь на світло – декларуй працю!» (м. Київ, 2021)
Досягнення:
2011. 3-е місце у Всеукраїнській студентській олімпіаді з маркетингу (м. Київ).
2011. 2-е місце в Всеукраїнському конкурсі наукових студентських робіт (м. Донецьк).
2011. 2-е місце в конкурсі маркетингових кейсів «Х-Cases» (м.Київ).