Публікації :

Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:

  1. Chygryn, O., Khomenko, L. Ecosystem Transformation of the Energy Sector: Climate Neutrality and Inclusive Balance.. The 2nd international interdisciplinary scientific conference "Digitalisation and sustainability for development management: economic, social, and environmental aspects" (September 15-16, 2022, London, UK): тези доповідей. : Virtual economics, 2022. C. 32-42. (Scopus та WoS)
2021
  1. Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Babar T.V., Sikora V.V., Simonova O.V. New Marketing Tools in the Blood Service to Optimize Quality Management. Wiadomości Lekarskie. 2021. 9(74). C. 2192-2196. DOI: 0.36740/WLek202109129. (Scopus in English)
  2. Khomenko L., Saher L., Letunovska N. and Jasnikowski A. Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects. International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalisation and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Ecological Aspects” 2021 (DSDM – 2021): тези доповідей. Лондон: E3S Web of Conferences 307, 03001 (2021). DOI: 10.1051/e3sconf/202130703001 (Scopus in English)
  3. Rosokhata A., Minchenko M., Khomenko L., Chygryn O. Renewable Energy: A Bibliometric Analysis. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century (TRESP 2021): тези доповідей. : 2021. C. 11. DOI: 10.1051/e3sconf/202125003002. (Scopus in English)
  4. Khomenko L., Rosokhata A., Jasnikowski A. Analysis of territories marketing activities among small and medium business: a bibliometric analysis. Marketing and Management of Innovations. 2020. 4. C. 184-195. DOI: 10.21272/mmi.2021.4-14. (WoS in English)

  5. Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Smiianov V.A., Sikora V.V, Babar T.V. Medical And Economic Analysis Of The Choice Of Therapeutic Plasmapheresis Method To Optimize The Transfusion Care Quality. Wiadomości Lekarskie. 2021. 10(75). C. 2466-2470. DOI: 10.36740/WLek202110119. (Scopus in English)

2020
Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals:
2024
  1. Khomenko, L., Rymar, Y. Marketing management in blood service enterprises. Health Economics and Management Review. 2024. 5(1). С. 103–121. DOI: 10.61093/hem.2024.1-09.

2023
  1. Хоменко Л.М., Васильєва Т.А., Небаба Н.О., Куценко В.І. Комерціалізація нового продукту на ринку: система факторів впливу. Актуальні проблеми економіки. 2023. 7. C. 115-121. DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-265-115-121
  2. Ziabina, Ye., Khomenko, L., & Osei Owusu, E. K. Analysis of accidental transmission impacts in the chain «waste management system – public health». Health Economics and Management Review. 2023. 2. C. 74-82. DOI: 10.21272/hem.2023.2-07.
  3. Khomenko L., Chygryn O., Bektas C., Iskakov A. Carbon Neutrality of Ukraine as aDeterminant of Green Development. Економічний вісник Державного вищого навчального закладу "Український держаний хіміко-технологічний університет". 2023. 1. C. 122-127.
  4. Хоменко Л.М., Любчак В.В. Дослідження перспектив розвитку підприємств служби крові залежно від типу донорства. Вісник СумДУ. Серія "Економіка". 2023. 2. C. 7-14. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.2-01.
2022
  1. Khomenko L., Saher L. Development of the methods of commercialization of innovation in Ukraine. Socio-Economic Relations in the Digital Society. 2022. №2(44). C. 14-21. DOI: 10.55643/ser.2.44.2022.452. 
  2. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку. 2022. №65. C. 110-115. DOI: 10.32843/infrastruct65-19.
  3. Khomenko L.M. The level of supplying Ukraine with donor blood and blood components: statistical analysis. Підприємництво і торгівля. 2022. №34. С. 64-69 DOI: 10.36477/2522-1256-2022-34-09
  4. Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. №4. C. 25-33.   DOI: 10.21272/1817-9215.2022.4-03.
  5. Хоменко Л.М., Чигрин О.Ю. Вуглецевий нейтралітет України до 2050 року. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. №4. C. 152-158.  DOI: 10.21272/1817-9215.2022.4-16
  6. Хоменко Л.М., Вакуленко І.А., Мінченко М.Г. Витрати на інноваційну діяльність як драйвер інтенсифікації трансферу інновацій в сфері енергетики. Інфраструктура ринку. 2022. №69. C. 54-63. DOI: 10.32782/infrastruct69-
2021
  1. Rosokhata A., Khomenko L., Jasnikowski A., Dmytruk K. (2021). Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development. Modern Economics. №29(2021). 156-162. 
  2. Khomenko L.M., Saher L.Yu. Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: "Економічні науки". 2021. №5, Том 1. C. 111-117. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-19.
  3. Khomenko L.M., Saher L. Yu. Influencer marketing in blood service facilities. Науковий вісник Полісся. 2021. №1(17). C. 74-77.   
  4. Makerska V.O., Khomenko L.M., Pimonenko T.V. Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. №5(85). C. 64-74. DOI: 10.32782/2520-2200/2021-5-10.
  5. Чигрин О., Хоменко Л., Калітай Г. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, серія «Міжнародні відносини, економіка, країнознавство, туризм». 2021. №14. C. 126-137. 
  6. Komenko L., Kwilinski A., Karpishchenko N. Formation of Public Opinion on Organ Donation in Ukraine. Health Economics and Management Review. 2021. №4. C. 52-61. DOI: 10.21272/hem.2021.4-05. 
  7.  Rosohata А., Nesterenko V., Khomenko L., Kropyva V., Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis. Вісник СумДУ. Серія «Економіка». 2021. №3. C. 77-282. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.3-32.
2020
  1. Khomenko L., Saher L., Polcyn J. Analysis of the Marketing Activities in the Blood Service: Bibliometric Analysis. Health Economics and Management Review. 2020. №1. Р. 20-36. DOI: 10.21272/hem.2020.1-02.
  2. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові). Галицький економічний вісник. 2020. №5(66). C. 170-179. DOI: 10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.05.
2019
  1. Люльов О. В., Решетняк Я. В., Хоменко Л. М. Методи оцінки національного бренда країни: місце України у глобальній економічній системі. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. №2 (18). с. 18-30.
2018
  1. Любчак В. В., Плакса В. М., Малігон О. І., Любчак В. П., Хоменко Л. М. Журнал «Врачебное дело»: у джерел 100-річної історії української медичної публіцистики. Лікарська справа. 2018. №7-8. с. 164-169.
2011
Наукові статті у закордонних виданнях / Papers in the International Journals:
2021
  1. Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Babar T.V., Sikora V.V., Simonova O.V. New Marketing Tools in the Blood Service to Optimize Quality Management. Wiadomości Lekarskie. 2021. 9(74). C. 2192-2196. DOI: 0.36740/WLek202109129. (Scopus in English)
  2. Khomenko L., Saher L., Letunovska N. and Jasnikowski A. Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects. International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalisation and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Ecological Aspects” 2021 (DSDM – 2021): тези доповідей. Лондон: E3S Web of Conferences 307, 03001 (2021). DOI: 10.1051/e3sconf/202130703001 (Scopus in English)
  3. Rosokhata A., Minchenko M., Khomenko L., Chygryn O. Renewable Energy: A Bibliometric Analysis. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century (TRESP 2021): тези доповідей. : 2021. C. 11. DOI: 10.1051/e3sconf/202125003002. (Scopus in English)
  4. Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Smiianov V.A., Sikora V.V, Babar T.V. Medical And Economic Analysis Of The Choice Of Therapeutic Plasmapheresis Method To Optimize The Transfusion Care Quality. Wiadomości Lekarskie. 2021. 10(75). C. 2466-2470. DOI: 10.36740/WLek202110119. (Scopus in English)
2020
Монографії / Monographs:
2024
  1. Khomenko L., Chygryn O. Resilience in Healthcare Organizations: Bibliometric Analysis. Innovation, Collective Intelligence and Resiliency in Healthcare Organizations / edited by Aline Courie-Lemeur. Great Britain by ISTE Editions Ltd. 2024. Р. 7-23.

2023

  1. Chygryn O., Khomenko L. Smart grid in Ukrainian energy system. The EU Cohesion policy and healthy national development: Management and promotion in Ukraine: / за ред. N. Letunovska, L. Saher, A. Rosokhata. Szczecin: Centre of Sociological Research, 2023. C. 206-215
  2. Chygryn O., Khomenko L. La résilience dans les organisations de santé : analyse bibliométrique / Innovation, intelligence collective et résilience des organisations de santé / sous la direction de Aline Courie-Lemeur. Great Britain by ISTE Editions Ltd. 2023. Р. 25-42.
  3. Летуновська Н.Є., Хоменко Л.М. Стратегії ровитку національної служби крові в системі медико-соціального забезпечення : монографія. - Суми: СумДУ, 2023. - 166 с.

2022
  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Методи комерціалізації інноваційної продукції: переваги та недоліки. Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації: / за ред. к.е.н., доц. Сагер Л.Ю., к.е.н., доц. Сигиди Л.О. Суми : , 2022. C. 296-303.
2020
  1. Любчак В.В., Любчак В.П., Тимченко А.С., Хоменко Л.М. Історія служби крові : монографія. Суми : ПФ «Видавництво «Сумський державний університет», 2020. 336 c.

Підручники, методичні вказівки / Books, didactic materials:
Підручники:
2023
  1. Marketing in the Digital Environment : textbook / N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.
2021
  1. Летуновська Н. Є., Хоменко Л. М., Люльов О. В. та ін. Маркетинг у цифровому середовищі: посібник / підручник / за ред. Летуновської Н. Є., Хоменко Л. М.. Суми: СумДУ, 2021. 259 c. 

Методичні вказівки:
2023
  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. 5579 Методичні вказівки до проведення практичних (семінарських) занять із дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Суми: Сумський державний університет, 2023. 68 c.
  2. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. 5578 Методичні вказівки до організації й проходження переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання. Суми: Сумський державний університет, 2023. 30 c.
  3. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. 5577 Методичні вказівки до організації й проходження переддипломної практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання. Суми: Сумський державний університет, 2023. 32 c.
Тези доповідей / Conference thesis:
2023
  1. Хомено Л.М., Любчак В.В. Досвід управління службою крові повоєнного часу. ІX Міжнародна науково-практична конференція "Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи": тези доповідей. : Одеський національний економічний університет, 2023. C. 274-275.
  2. Хоменко Л.М. Критерії вибору лідерів думок в службі крові. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : тези доповідей ХXХІ Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, м. Харків, 17-20 травня 2023 р.: тези доповідей. : Харків : Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2023. C. 806.
  3. Khomenko L. Promotion of blood service facilities of Ukraine in social networks. Innovations, Social and Economic Challenges: тези доповідей. : Sumy State University, 2023. C. 88-98.

2022
  1. Chygryn, O., Kwilinski A., Khomenko, L. Ecosystem Transformation of the Energy Sector: Climate Neutrality and Inclusive Balance. The 2nd international interdisciplinary scientific conference "Digitalisation and sustainability for development management: economic, social, and environmental aspects" (DSDM 2022), (15–16 September 2022, London, UK): abstracts proceedings: AIP Conf. Proc. 3033, 020012 (2024) https://doi.org/10.1063/5.0188549. (Scopus та WoS)
  2. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. Фактори впливу на інтенсифікацію трансферу інновацій: світовий досвід. Економічна безпека: держава, регіон, підприємство: тези доповідей. : НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. C. 103-106.
  3. Khomenko L.M. Research of Ukrainian Blood Service Market Problems to Ensure Competitiveness. III Міжнародна науково-практична конференція «Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» (11-12 травня 2022 року): тези доповідей. : НУ "Запорізька політехніка", 2022. C. 189-190.

2021
  1. Khomenko L., Saher L., Letunovska N. and Jasnikowski A. Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects. International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalisation and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Ecological Aspects” 2021 (DSDM – 2021): тези доповідей. Лондон: E3S Web of Conferences 307, 03001 (2021). DOI: 10.1051/e3sconf/202130703001 (Scopus in English)
  2. Rosokhata A., Minchenko M., Khomenko L., Chygryn O. Renewable Energy: A Bibliometric Analysis. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century (TRESP 2021): тези доповідей. : 2021. C. 11. DOI: 10.1051/e3sconf/202125003002. (Scopus in English)
  3. Khomenko L. Logo as Marketing Management Instrument for Blood Service Facilities. Socio-Economic Challenges: тези доповідей. Sumy: Sumy State University, 2021. C. 79-84.
  4. Pavlenko M.S, Khomenko L.M Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse). IV міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: теоретичні та прикладні аспекти": тези доповідей. Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2021. C. 318-321.
  5. Хоменко Л.М. Процес маркетингового управління в закладах служби крові. II International Scientific and Practical Conferance 2-4 May, 2021: тези доповідей. Мадрид: Barca Academy Publishing, 2021. C. 565-571.
  6. Хоменко Л.М. Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід. IX міжнародна науково-практична дистанційна конференція, м. Харків, 18 березня 2021 р.: тези доповідей. Харків: Нац. фармац. ун-т, 2021. C. 486-488.
  7. Khaba A., Khomenko L., Bondarenko A., Olefirenko O. Marketing business processes management for SME. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. : СумДУ, 2021. C. 179-183.
  8. Khomenko L., Babaiev E. Marketing management process in blood service companies. Innovations, Social and Economic Challenges: Proceedings. Sumy^ Sumy State University, 2021. P. 29-31.
2020
  1. Khomenko L., Saher L., Liubchak V. Use of Innovation Marketing Tools to Decrease Donor Fears in the Blood Service. VI International Interdisciplinary Scientific Conference (September 24-26, 2020): тези доповідей. : Silesian University of Technology, 2020. C. 40-41.