ЦІКАВІ ВАРІАНТИ ПРОСУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ СУМДУ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ

Жовтень – старт до початку профорієнтаційної роботи на кафедрах. Команда DOM-у не залишилась в осторонь і на повну підключилась у Програму підвищення кваліфікації для викладачів СумДУ «Інформаційно-рекламна складова профорієнтаційної діяльності», де Марія Мінченкозапропонувала слухачам безкоштовні life hacking по завоюванню бажаного місця у рейтингах пошукової системи Google.

Не забули і про маркетингову аналітику: на прикладі власного сайту кафедри маркетингу розповіли результати дослідження щодо визначення переліку релевантних інформаційних потреб абітурієнта у пошуку інформації про спеціальність.

І на останок розкрили маркетингову таємницю блогу – кому, коли і як його створювати на сайті, а головне пояснили його потребу та альтернативні варіанти використання.

Для нас дуже важливо бачити, що викладачі інших кафедр змогли знайти для себе багато цікавого і в подальшому зможуть використати ці знання у профорієнтаційній роботі.