14 квітня закінчився перший цикл вебінарів-тренінгів від фахівців-практиків в сфері маркетингу.
Перехід на дистанційні технології в навчання ні в якій мірі не вплинув на інтенсивність навчання студентів-маркетологів.
Окрім традиційних занять за останні тижні студенти мали можливість долучитися до обговорення актуальних проблемних питань в сфері маркетингу.
Так, 1 квітня студенти та всі бажаючі долучилися до неймовірно корисного тренінгу від Валентини Баштової - засновниці FoxyGen IT, керівника відділу маркетингу "ТРЦ Атріум". Основні Інсайти тренінгу: оновлення Facebook, Instagram, Google; рольові ігрив маркетингу та їх специфіка.
З квітня Данііл Вем, засновник SMM Cluster, кризис-маркетолог, автор курсів з SMM та інтернет-маркетингу, презентува власний досвід з такої тематики: нейромережа Facebook; створення рекламних кабінетів; енгейджмент постів.
4 квітня Володимир Рудика, СЕО рекламного агентства "RG Region" запропонував відповіді на питання: що таке криза для сучасного підприємства, як оцінити її вплив на діяльність компанії; внутрішні процеси оптимізації діяльності; як бізнес реагує на зміни у країні; інструменти подолання кризових явищ на підприємстві.
14 квітня до маркетологів приєдналася ДАША ШИГАЄВА , директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers,. Експерт з п’ятнадцятирічним стажем у сфері цифрового маркетингу, яка спланувала та реалізувала більше 100 проєктів для таких компаній як: Carlsberg, UNICEF, Johnson&Johnson, EBRR, Imperial Tobacco, Danone, Bosch, Pfizer та багато інших.
Основні інсайти тренінгу: інтернет маркетинг (онлайн-аудиторія, digital-кампанії, канали комунікації); digital тренди (поведінка netizenship, веб-платформи, тренди контент-маркетингу); ринок (digital сегмент в грошах і відсотках, didgital агентства); reading list для занурення в цифру.