Невгамовні-маркетологи тепер знають, що Музей маркетингу 3.0 створений у 2011 р. на острові Балі за ініціативою відомого в світі гуру з маркетингу Філіпа Котлера та фахівця в сфері маркетингових досліджень Хермавана Картаджайя.
Урочисте відкриття музею збіглося зі святкуванням 80-річчя Ф. Котлера, а назва цього закладу походить від назви однойменної книги за авторством ініціаторів створення Музею маркетингу.
Біля входу до музею розміщений плакат з фотографіями і профілями засновників, у середині книги, журнали та рекламні брошури для семінарів Ф. Котлера та Х. Картаджайя. Крім того, тут можна знайти плакати з маркетинговими теоріями та рекламними сленгами, профілі різних світових корпорацій.
Цікавим є те, що у музеї немає книг та журналів від інших експертів з маркетингу, все монополізовано Ф. Котлером та Х. Картаджайя.
Непоганий підхід до маркетингу особистостей…
Яскраву презентацію та корисну інформацію підготовив студент-маркетолог Андрій Здойма.