В рамках міждисциплінарної колаборції між кафедрою маркетингу СумДУ та Сумською міською радою серед студентів-маркетологів 1 та 3 курсів був проведений квест туристичними локаціями міста Суми (дисципліни «Інформаційні технології в маркетингу», викладач Росохата Анна Сергіївна та «Маркетинг територій», викладач Хоменко Лілія Миколаївна).
У квесті прийняло участь 23 студенти, які об’єдналися в 4 команди. Протягом тижня учасники відвідали 10 пам’яток архітектури та знайшли відповіді на каверзні питання в розповіді віртуального гіда Івана Герасимовича Харитоненка. Студенти мали змогу не лише ознайомитися з історичними місцями, а й використанням сучасних можливостей доповненої реальності в маркетингових цілях.
Першого березня відбулося підбиття підсумків квесту. Для нагородження команд вдалося поєднати учасників в онлайн і офлайн середовищі.
Дякуємо Сумській міській раді, Відділу маркетингу, промоції та туризму в обличі Закревської Тетяни Дмитріївни за можливість залучення до заходу, подальші запрошення та цінні подарунки. Сподіваємося на успішну співпрацю та продовження даної колаборації.