Маркетинг романтичного туризму

Досить часто тематичні питання, які студенти вивчають на заняттях пов’язані з реальним життям.

На «День закоханих» студенти-маркетологи окрім дослідження де найчастіше роблять освідчення в коханні, ще відзначилися наступною активністю.

  • Дослідили, що найчастіше освідчення в коханні здійснюють у …. Діснейленді! Про це та інше вони дізналися під час заняття, присвяченого маркетингу романтичного туризму.
  • Формували та презентували туристичну пропозицію для пари молодят.
  • Під час пари з інтернет-бізнесу на прикладі мережі Інтертоп вчилися використовувати принципи мерчандайзингу на сайті електронного магазину, ознайомилися з хитрощами підвищення пошукового трафіку та зрозуміли, що означає омніканальність у маркетингу.

А ще як же без романтичного завдання….. Вдягли дівчат на романтичну вечерю (а Ви знаєте про таку функцію підбору Lookу на сайті магазину Інтертоп?). Найактивніші студенти отримали смайлики, які можна обміняти на бонусні бали або просто покращити собі настрій у похмурий день.