Спільна робота завжди дає результат. Останні два тижні кафедра маркетингу спільно з ЦРКП реалізувала навчання викладачів вітчизняних ЗВО за програмою підвищення кваліфікації Марії Мінченко «Промоція освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг».
Бажання бути на одній хвилі з користувачами освітніх послуг – справа не із легких. Сучасні маркетингові тренди і лайфаки дійсно працюють в web-просторі і допомагають у профорієнтаційній роботі, для пошуку нових користувачів додаткових платних послуг, у привернені уваги стейкхолдерів, при вибудовуванні єдиного впізнаваного стилю кафедри, факультету, окремого структурного підрозділу чи ЗВО в цілому.
Наш інтенсив допоміг:
• дізнатися про особливості написання статичних текстів, які будуть привертати увагу цільової аудиторії до сайту;
• сучасні підходи до створення цікавого контенту в соціальних мережах і способах його візуалізації;
• анатомію контенту, який допомагає нарощувати кількість підписників в соціальних мережах;
• новітні способи збільшення кількості користувачів додаткових платних послуг.
Команда ДОМ-у завжди відкрита для роботи, адже маркетинг – це можливість ставати кращими на #СпіймайХвилюЗмін!