1 листопада 2024 року відбулася відкрита лекція за участю Дар'ї Приходченко, директора з маркетингу онлайн-видання світлої сторони міста Суми - "Цукр".
Дар’я розповіла про:
- співпрацю з "BANDA Agency";
- відсутність клієнтів як головну проблему більшості компаній;
- обізнаність як базову потребу людини, що дає їй безпеку;
- роль блогерів в донесенні інформації до читача;
- гінців поганих новин та хайп;
- ринок поганих новин як «червоний океан»;
- особливості просування «Цукр» в соціальних мережах та месенджерах;
- позиціонування «Цукру» як медіа другої кнопки, що доносить інформацію про світлу сторону міста Суми.
Це чудова можливість дізнатися більше про сучасні тенденції в медіа, почути історію успіху та отримати натхнення для власних проектів.
Захід відбувся в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (викл. Лілія ХОМЕНКО) та «Маркетингова товарна політика» (викл. Євгенія ЗЯБІНА). На заході також були присутні викладачі та студенти 2-3 курсів спеціальностей "Маркетинг" та "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" Сумського фахового коледжу економіки та торгівлі".