МАРКЕТИНГ В МЕДІА НА ПРИКЛАДІ "ЦУКРУ"

1 листопада 2024 року відбулася відкрита лекція за участю Дар'ї Приходченко, директора з маркетингу онлайн-видання світлої сторони міста Суми - "Цукр".

Дар’я розповіла про:

  1. співпрацю з "BANDA Agency";
  2. відсутність клієнтів як головну проблему більшості компаній;
  3. обізнаність як базову потребу людини, що дає їй безпеку;
  4. роль блогерів в донесенні інформації до читача;
  5. гінців поганих новин та хайп;
  6. ринок поганих новин як «червоний океан»;
  7. особливості просування «Цукр» в соціальних мережах та месенджерах;
  8. позиціонування «Цукру» як медіа другої кнопки, що доносить інформацію про світлу сторону міста Суми.

Це чудова можливість дізнатися більше про сучасні тенденції в медіа, почути історію успіху та отримати натхнення для власних проектів.

Захід відбувся в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (викл. Лілія ХОМЕНКО) та «Маркетингова товарна політика» (викл. Євгенія ЗЯБІНА). На заході також були присутні викладачі та студенти 2-3 курсів спеціальностей "Маркетинг" та "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" Сумського фахового коледжу економіки та торгівлі".