Маркетинг міста

В умовах сучасного світу нарівні з персональними та корпоративними брендами колосального значення набуває поняття бренду території. Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості та вартість. Тому сьогодні у територій та міст сформувалася потреба розуміти свою відмінну ідентичність та вміло про неї розповідати. 

20 листопада 2019 року відбулася лекція-зустріч маркетологів з начальником відділу маркетингу, промоції та туризму Управління стратегічного розвитку міста Суми Володимиром Ніконенко.

Просування міста Суми на туристичній мапі України, брендинг і маркетинг міста, у чому полягають секрети успішних міст України – про це та багато іншого говорили на лекції. Сучасний досвід засвідчує, що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку: 

  • залучення інвестицій і створення нових підприємств; 
  • збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць; покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств; 
  •  поліпшення добробуту громади загалом; 
  • збільшення кількості туристів