Цифрові інструменти маркетингових комунікацій представників бізнесу сфери «хелсі»: кейси України

Приємно, коли студенти та викладач знаходяться на «одній хвилі» 😊 Так вийшло і з домашнім завданням студентів-бакалаврів спеціальності «Маркетинг», коли в рамках практичного кейсу з аналізу диджитал-інструментів сучасних представників бізнесу в Україні вони в переважній більшості обрали для дослідження суб’єктів  господарювання сфери спорту та здоров’я. Під час аудиторного заняття викладач Наталія Летуновська разом зі студентами познайомилися з основним переліком маркетингових активностей у цифровому середовищі підприємств малого та середнього бізнесу України (серед них такі відомі для жителів м. Суми спортивні клуби, як «B-Tone», «Papa Gym», «Maxima», українські компанії «Cupffee», «Lekorna») та оцінили ефективність упровадження в діяльність диверсифікованого підходу у використанні соціальних мереж та інтернет-реклами. Саме такі приклади спільної роботи надихають на подальшу промоцію проєкту «Healthy economy and policy: European values for Ukraine» серед молоді України та представників місцевого бізнесу.