Перемога в конкурсі дипломних проєктів під керівництвом члена команди проєкту Жан Моне: про здорові солодощі і не лише

Не лише члени команди проєкту працюють над вирішенням наукових та практичних проблем у сфері здорового розвитку, а цього року випускниця спеціальності «Маркетинг» Анастасія БРЕЧКА, чий дипломний проєкт під керівництвом д.е.н. Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ стосується питання маркетингової стратегії розвитку бізнесу в сегменті здоров’я, здобула призове місце на Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт зі спеціальності «Маркетинг», що проходив на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Приємно, що це спільна робота над тематикою, що пов’язана з діяльністю українського закладу здорового харчування і присвячена вдосконаленню бренду кав’ярні міста Суми, що спеціалізується на виготовленні здорових солодощів, із використанням інструментів цифрового маркетингу. 
Вітаємо Анастасію та Наталію з цим здобутком та зичимо подальшої плідної співпраці в тематиці розвитку бізнесу в сфері виробництва здорових продуктів!