Цього понеділка лекція від доцентки кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. в рамках реалізації проєкту Жан Моне була приурочена до Всесвітнього дня відмови від тютюнопаління. Основними питаннями, які розглянули під час лекції були шкода організму людини від вживання тютюнових виробів та інструментарій маркетингу, який застосовують для інформування населення про негативний вплив паління. Упродовж лекції було наведено низку цікавих прикладів використання маркетингових технологій: цифрові банери, флешмоби, ілюстрації у стилі «шокуючий креатив», освітні проєкти, зокрема соціальний проєкт кафедри маркетингу Сумського державного університету «No smoking» із виставкою фоторобіт та інсталяцій від студентів. Також інтерес аудиторії викликало питання недобросовісності маркетингових стратегій тютюнових компаній, які маніпулюють свідомістю людей для відбілювання своєї репутації та збільшення споживання своїх виробів серед населення