Дослідження можливостей краунфандингу для екологічних і соціально-орієнтованих товарів/послуг та для промоції здорової поведінки


Старший викладач кафедри маркетингу Росохата Анна провела практико-орієнтований захід – воркшоп для слухачів курсу на тематику «Краундфандинг соціально-екологічного спрямування: світовий досвід та можливості для України». На заході були обговоренні наявні успішні кейси європейських представників та можливості для українців у сфері краундфандингу, студенти отрмали завдання і в групах презентували сучасні краундфандингові платформи, їх можливості, орієнтація для бізнесу і суспільства, можливості використання фізичними та юридичними особами з України, а також низка інших питань. Обговоренню також підлягали питання вибору краундфандингових платформ для екологічних і соціальних товарів/послуг, а також для промоції здорової поведінки. В результаті проведеного практичного воркшопу студенти дослідили наявні можливості краундфандингу, отримали нові навички, щодо презентації своїх ідей щодо екологічних і соціально-орієнтованих у середовищі інтернет з огляду на конкурентне середовище, враховуючи досвід Європи та світу.