Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти та месенджери
Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти та месенджери – це практичний курс, який занурює студентів у світ digital-комунікацій і маркетингової автоматизації. Ви навчитеся створювати smart-воронки продажів, запускати гіпертаргетовані кампанії в месенджерах і будувати омніканальну взаємодію з клієнтами через Facebook Messenger, Telegram, Viber і WhatsApp. Цей курс – ідеальний старт для тих, хто хоче володіти no-code платформами (ManyChat, Smart Sender та інші) і перетворювати підписників на лояльних клієнтів.
Ми не просто говоримо про чат-боти – ми будуємо їх разом! Ви опануєте copywriting для месенджерів, навички побудови сценаріїв комунікації, інтеграцію з CRM і аналітику ефективності ботів. Крім того, ви дізнаєтесь, як долучити АІ до роботи чат-ботів.
Якщо ви хочете бути на digital-хвилі, навчитися автоматизувати маркетинг і спілкуватися з клієнтами 24/7 – цей курс саме для вас.
У результаті вивчення дисципліни ви зможете:
- Створювати власні чат-боти у Facebook Messenger, Telegram, Viber та WhatsApp без програмування.
- Проєктувати воронки продажів, будувати сценарії комунікації та автоматизувати діалоги з клієнтами.
- Налаштовувати месенджер-маркетинг як частину digital-стратегії бренду.
- Інтегрувати чат-боти з CRM-системами та аналізувати ефективність через дашборди та аналітичні платформи.
- Використовувати AI-рішення, таргетовану рекламу та сучасні платформи (ManyChat, Smart Sender) для масштабування результатів.
Унікальні практики:
- Розробка чат-ботів без коду – студенти самостійно створюють та запускають ботів для Telegram, Viber або Facebook Messenger, адаптуючи їх під реальні бізнес-кейси.
- Таргетинг і аналітика чат-боту – практика з запуску рекламних кампаній у соціальних мережах та аналіз ефективності бота через аналітичні інструменти.
- Використання AI при створенні чат-боту – створення інтелектуальних ботів, які автоматизують спілкування з клієнтами в режимі реального часу.
Запрошені спікери:





Новини з проведених занять:
Відгуки студентів
"Вважаю дуже корисною навичкою для маркетолога є вміння створювати чат-боти на різних платформах. Тому мені сподобалась дисципліна «Сучасні інструменти в маркетингу: чат-боти та месенджери»!
Під керівництвом Люльова Олексія Валентиновича створила бота для власного магазину прикрас з можливістю легкого замовлення товару, щоб полегшити роботу менеджерів.
Вдячна викладачу та обов’язково рекомендую іншим відвідати цей курс!"

"Пройшовши курс “Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти та меседжери”, я отримала дійсно цінні знання, які можна відразу застосовувати в реальному бізнесі. 📈
Детальне вивчення SmartSender, реальні приклади та кейси, можливість відтворити всі знання на практиці - все це допомагає чітко зрозуміти принципи роботи воронок, розсилок та як ефективно залучати клієнтів!
Курс дійсно корисний, адже тепер я маю чітке розуміння, як працюють ці інструменти, і бачу їхній потенціал для розвитку у різних сферах бізнесу! 🤩🔥

Після проходження дисципліни «Сучасні інструменти в маркетингу: чат-боти» я отримала багато нових і корисних знань щодо розробки та застосування чат-ботів у маркетингу.
Заняття проходили зрозуміло та цікаво. Кожна тема пояснювалась професійно, з акцентом на важливі деталі та приклади застосування. Особливо цінним було завдання зі створення власного чат-бота, яке дозволило закріпити теоретичний матеріал на практиці.
Дисципліна дала цілісне уявлення про роль чат-ботів у цифровому маркетингу, їхню ефективність у комунікації з клієнтами та можливості для автоматизації бізнес-процесів.

Курс «Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти, месенджери» став одним із найпрактичніших за весь період навчання. Ми вивчали, як створювати чат-боти на платформі SmartSender та інтегрувати їх із популярними месенджерами, такими як Telegram і Viber.
Я навчився створювати власні чат-боти для бізнес-цілей, наприклад, для автоматизації прийому замовлень, консультацій або проведення заходів. Під час навчання викладач детально пояснював усі етапи розробки, а також надавав індивідуальні рекомендації.
Після завершення курсу я планую надалі поглиблювати знання у сфері digital-маркетингу.

Публікації за дисципліною:
- Маркетинг у цифровому середовищі : підручник / Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, О. В. Люльов та ін. ; за заг. ред. Н. Є. Летуновської, Л. М. Хоменко. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – 259 с.
- Lyulyov, O., Pimonenko, T., Infante-Moro, A., & Kwilinski, A. (2024). Perception of Artificial Intelligence: GSR Analysis and Face Detection.Virtual Economics, 7(2), 7–30. https://doi.org/10.34021/ve.2024.07.02(1) (Scopus, Q1)
- Ziabina, Y., Lyulov, O., Pimonenko, T., & Kwilinski, A. (2024, January). Countries’ brand and greenwashing: A bibliometric analysis. In AIP Conference Proceedings (Vol. 3033, No. 1). AIP Publishing. (Scopus)
- Acheampong, S., Lyulyov, O., & Pimonenko, T. (2023). Digital Marketing and Sustainable Economic Development Trends in Developed and Underdeveloped Countries: A Bibliometric Analysis. E3S Web Conf., 456, 02002. https://doi.org/10.1051/e3sconf/202345602002 (Scopus)
- Chygryn Olena, Liulova Liliia, Lyulyov Oleksii and Pimonenko Tetyana. Omnichannel Strategy as A Green Marketing Tool. Proceedings of the 35th International Business Information Management Association (IBIMA), ISBN: 978-0-9998551-4-0, 1-12 April 2020, Seville, Spain, p. 8551-8562. (Web of Science)