Публікації :

Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:
2023
  1. Syhyda L.; Saher L.; Gąsior M.; Sygyda N.; Artyukhova N.; Skrzypek-Ahmed S.; Dluhopolskyi O.; Rehak R. (2023). Investigating the Role of Innovation in Inclusive and Sustainable Development in Ukraine and South Korea. Sustainability, 15, 11195. https://doi.org/10.3390/su151411195  ((Scopus, WoS)
  2. Letunovska N., Saher L., Syhyda L., Yevdokymova A. Analysis of Health Care System Development in the Regions amidst the Economic Inclusiveness and Social Determinants of Health. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2023. 19. C. 163-173. DOI: 10.37394/232015.2023.19.14. (Scopus)
  3. Kuzior A., Vakulenko I., Kolosok S., Saher L., Lyeonov S. “Managing the EU energy crisis and greenhouse gas emissions: Seasonal ARIMA forecast”. Problems and Perspectives in Management. 2023. 21. C. 383-399. DOI: 10.21511/ppm.21(2).2023.37. (Scopus)
2022

  1. Kolosok, S., Saher, L., Kovalenko, Y., & Delibasic, M. (2022). Renewable Energy and Energy Innovations: Examining Relationships Using Markov Switching Regression Model Marketing and Management of Innovations, 2, 151-160. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.2-14
  2. Shcherbachenko V.O., Kotenko S. I., Sager L.Yu., H.V. Shcholokova (2022). Stakeholders Communication In The Process Of Innovations Commercialization On The Global Market. Aкадемічний огляд. № 2 (57), 158-170. DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-12 (Web of Science)


2021
  1. Saher, L., Syhyda, L., Korobets, O., Berezianko, T. (2021). Closed-loop supply chain: A bibliometric and visualization analysis. Paper presented at the E3S Web of Conferences, Vol. 234. https://doi.org/10.1051/e3sconf/202123400011
  2. Vakulenko, I., Saher, L., Syhyda L., Kolosok, S., Yevdokymova A. (2021). The first step in removing communication and organizational barriers to stakeholders' interaction in smart grids: A theoretical approach. Paper presented at the E3S Web of Conferences, Vol. 234. https://doi.org/10.1051/e3sconf/202123400020
  3. Vakulenko, I., Saher, L., Lyulyov, O., & Pimonenko, T. (2021). A systematic literature review of smart grids. Paper presented at the E3S Web of Conferences, , 250 doi:10.1051/e3sconf/202125008006
  4. Letunovska, N., Saher, L., Vasylieva, T., & Lieonov, S. (2021). Dependence of public health on energy consumption: A cross-regional analysis. Paper presented at the E3S Web of Conferences, , 250 doi:10.1051/e3sconf/202125004014
  5. Rosokhata, A.; Saher, L.; Stoyanets, N. Butrym, O. Impact of Highly Qualified Personnel's Migration on Economic and Innovative Development. Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development During Global Challenges. 2020. 8215-8236.
  6. Saher, L., Kolesnyk, D., Syhyda, L., & Fisunenko, N. (2021). The influence of brands on consumer behaviour in conditions of COVID-19 pandemic: Bibliometric and visualization analysis. Paper presented at the E3S Web of Conferences, , 307 doi:10.1051/e3sconf/202130708003 Retrieved from www.scopus.com
  7. Khomenko L., Saher L., Letunovska N. and Jasnikowski A. Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects. International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalisation and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Ecological Aspects” 2021 (DSDM – 2021): тези доповідей. Лондон: E3S Web of Conferences 307, 03001 (2021). DOI: 10.1051/e3sconf/202130703001 (Scopus in English)

2020

  1. Bondarenko A.F., Zakharkina L.S., Saher L.Yu, Syhyda L.O. (2020). The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security. International Journal of Sustainable Development and Planning. 15(4). P. 439-449. DOI: 10.18280/ijsdp.150404
2018
  1. Божкова В.В. , Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Птащенко О.В. (2018). Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій. №1. С. 72-82
2016
  1. Saher L. Development of Biodegradable Municipal Waste Separate Collection System in Ukraine to Fulfill the Requirements of the European Union Directives / Тetiana Shevchenko, Inna Koblianska, Liudmyla Saher // Journal of Environmental Management and Tourism, 2016.- V. VII. - Issue 3(15). - P. 361-369. 
  2. Мельник Ю.М., Сагер Л.Ю., Ілляшенко Н.С., Рязанцева Ю.М. (2016). Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій. Маркетинг і менеджмент інновацій", №4. С. 43-55.
Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals:

Статті у фахових виданнях:

2023:

  1. Vakulenko, I., Saher, L., Shymoshenko, A. (2023). Systematic literature review of сarbon-neutral economy concept. SocioEconomic Challenges, 7(1), 139-148. https://doi.org/10.21272/sec.7(1).139-148.2023

2022:

  1. Saher, L., Vakulenko, I., Shevchenko, K., Bondarenko, Y., Lyulyov, O. (2022). Bibliometric and Retrospective Analysis on Economic Behavior for Inclusive Growth. Financial Markets, Institutions and Risks, 6(2), 102-111. https://doi.org/10.21272/fmir.6(2).102-111.2022
  2. Хоменко Л. М., Сагер Л. Ю., Любчак В. В. (2022). Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку, 65, 110-115. DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct65-19
  3. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Бондаренко А.Ф. (2022). Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць. «Економічний вісник НТУУ "Київський політехнічний інститут"». № 23. С. 190-195.
  4. Матвєєва Ю.Т., Сагер Л.Ю., Вакуленко І.А., Петрина В.В. Сутнісно-змістовна основа інноваційної діяльності у контексті розвитку відновлювальної енергетики. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. №2. С. 17-28.
  5. Бондар Т.В., Сагер Л.Ю., Тимощенко В.Ю. Дослідження факторів впливу на інтенсивність процесів поширення інноваційних технологій в енергетичному секторі. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. №3. 67-72.

2021:

  1. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Назаренко А.П. (2021). Бібліометричний аналіз наукових досліджень з питання сенсорного маркетингу. Вісник СумДУ. Серія Економіка, 1, 76-84.
  2. Сагер Л.Ю, Сигида Л.О., Решетняк Я.Л., Шевченко К.В. (2021). Статистичний аналіз розвитку світового ринку електронної торгівлі. Вісник Хмельницького національного університету, 4, 132-137
  3. Khomenko L.M., Saher L.Yu. Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2021. №5, Том 1. C. 111-117. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-19.
  4. Летуновська Н.Є., Сагер Л.Ю., Назаренко А.П. (2021). Система забезпечення громадського здоров'я в умовах інклюзивного зростання регіону. Вісник СумДУ. Серія Економіка, 2, 165-171.
  5. Сагер Л.Ю., Вакуленко І.А, Колосок С.І. Оптимізація енергетичної системи як невід'ємна складова побудови інклюзивної економіки України. Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2021. 4. C. 9-14. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.4-1.
  6. Шевченко К.В., Сагер Л.Ю. Вплив інноваційних технологій на розвиток торгівлі. Економіка та суспільство. 2021. 32. C. 50-64.
  7. Назаренко А.П., Сагер Л.Ю. Переваги та особливості застосування аудіобрендингу в Україні. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2021. 3. C. 234-240. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.3-26
  8. Khomenko L.M., Saher L. Yu. Influencer marketing in blood service facilities. Науковий вісник Полісся. 2021. №1(17). C. 74-77.   

2020:

  1. Летуновська Н.Є., Росохата А.С., Сагер Л.Ю., Лазоренко В.Є. (2020). Health threats in the European region and their economic impact: lessons for Ukraine. Економіка і регіон, 3(78),  70-77.
  2. Захаркіна Л., Сагер Л., Сигида Л.  (2020) Дослідження ступеня готовності України до викликів індустрії 4.0 та посилення інноваційної активності. Галицький економічний вісник, 63 (2), 214-222. DOI:https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.02.214 (Index Copernicus)
  3. Росохата А.С., Сагер Л.Ю. (2020). Окремі питання економічної безпеки: дослідження впливу змін у міграційних процесів на економічний та інноваційний розвиток країн. Вісник СумДУ. Серія «Економіка», 1, 62-74. DOI:10.21272/ 1817-9215.2020.1-07 13/6
  4. Сагер Л. Ю., Росохата А. С. (2020). Кадрове забезпечення ІТ-галузі як пріоритетного сектору економічної безпеки країни. Вісник СумДУ. Серія Економіка, 2, 90-96.
  5. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові). Галицький економічний вісник. 2020. №5(66). C. 170-179. DOI: 10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.05.
  6. Сигида Л.О., Сагер Л.Ю. (2020). Аналіз перспективних напрямків розвитку хімічної промисловості України. Вісник Хмельницького національного університету, 3, 140-143. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-282-3-26.
  7. Сагер Л. Ю., Лазоренко В. Є., Шевченко К. В. (2020). Розвиток онлайн-торгівлі в умовах пандемічної кризи COVID-19. Вісник СумДУ. Серія Економіка, 4, 29-36.
  8. Saher L. , Letunovska N. , Nazarenko A. (2020). Comparison of Ukraine and the EU on Key Indicators of a Healthy Economy. Mechanism of Economic Regulation, 3, 134-141.

2019

  1. Сагер Л.Ю., Лазоренко В.Є.  Порівняльна характеристика підприємств роздрібної торгівлі з позиції ефективності використання інструментів мерчандайзингу. Інфраструктура ринку. 2019. №27. C. 182-188
  2. Мельник Ю.М., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Теоретичні аспекти формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції. Вісник Національного Одеського університету. Серія "Економіка". 2019. Т.24. В. 1 (74). С. 69-73
  3. Сигида Л.О., Летуновська Н.Є., Сагер Л.Ю. Формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку в умовах Індустрії 4.0. Економічний аналіз : зб. наук. праць. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”. 2019. Том 29. № 2.
  4. Сагер Л.Ю., Лазоренко В.Є. Практичні аспекти застосувавння інноваційних методів просування роздрібної мережі. Наукові праці Донецького національного технічного університету. 2019. №2. 75-79.
  5. Сагер Л.Ю., Вакулішина І.М. Логістична та розподільча діяльність як основні фактори успіху торгівлі. Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2019. № 1. С. 129-132
  6. Сагер Л.Ю., Лазоренко В.Є. Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі. Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2019. № 2. С. 95-103
  7. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Досвід та перспективи розвитку інноваційної діяльності у Південній Кореї. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 5. С. 216-219 (Index Сореrnicus)

2018

  1. Сагер Л.Ю. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації / В.В. Божкова, О.В.Птащенко, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2018. – №1. – С. 72-82 (Web of Science). 
  2. Сагер Л.Ю., Старків І.Л. Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону. Modern Economics, 2018. № 8. С. 179-189. 
  3. Сагер Л.Ю. Лояльність споживача: сутність та види програм / Л.Ю. Сагер, А.А. Колесник // Інфраструктура ринку, 2018. - №20. - С. 176-186
  4. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції. Вісник Сумського національного аграрного університету, 2018. №6 (76). С.63-70.
  5. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О., Євдокимова А.В. Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показників. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. Т. 2, № 5. С. 144-148

2017

  1. Сагер Л.Ю. Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «ТОКАРІ») / Ю.М. Данилюк,  Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, Є.І. Нагорний // Економічний простір: Збірник наукових праць. – №120. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2017. – С. 152-168.
  2. Сагер Л.Ю. Розроблення стратегічного підходу до управління внутрішніми комунікаціями промислових підпримств / Л.Ю. Сагер // Вісник Хмельницького національного уніерситету. Економічні науки. - 2017. - №4. - С.205-209.
  3. Сагер Л.Ю. Моделювання та оптимізація процесу управління внутрішніми комунікаціями підприємства: методичний підхід / Л.Ю. Сагер // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". - 2017. - № 50. - С.218 - 222.  
  4. Cагер Л.Ю. Порівняльний аналіз показників інноваційної активності України та інших країн світу / Є.І. Нагорний, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». - 2017. - № 27.
  5. Сагер Л.Ю. Організаційно-методичний механізм впливу на стан внутрішніх комунікацій підприємства / Л.Ю. Сагер // Бізнес-інформ, 2017. - №10. - С. 335-341.

2016

  1. Сагер Л.Ю. Застосування контент-аналізу при дослідженні цінностей у телевізійній рекламі / А.С. Булатова, Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер // Вісник Хмельницького національного університету. - 2016. - №1. 
  2. Сагер Л.Ю. Трансформація маркетингових комунікацій: нетрадиційні види / Ю.М. Мельник, Л.Ю.Сагер, І.Ю.Черкас // Вісник Хмельницького національного університету, 2016. – №2. – С. 164-168.
  3. Сагер Л.Ю. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Рязанцева // "Маркетинг і менеджмент інновацій", 2016. - №4. - С. 43-55. (Web of Science). 

2015

  1. Saher L.Yu. The methodic approach to the diagnostics of internal communications at the industrial enterprise / L.Yu. Saher // Marketing and Management of Innovations. - 2015. - №2. - P. 65-75   (Web of Science). 
  2. Сагер Л.Ю. Діагностика стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства: методичний підхід / Л.Ю. Сагер // Вісник Сумського державного університету. Серія "Економіка". - 2015. - №4.

Статті у інших виданнях:

2022

  1. Хоменко, Л., & Сагер, Л. (2022). РОЗВИТОК МЕТОДІВ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙ В УКРАЇНІ. Socio-Economic Relations in the Digital Society2(44), 14–21. https://doi.org/10.55643/ser.2.44.2022.452


2021
  1. Lazorenko, V., Saher, L., & Jasnikowski, J. (2021). Web management as a marketing management determinant: case for pharmaceutical enterprises. Health Economics and Management Review, 2(2), 105-114. https://doi.org/10.21272/hem.2021.2-10
  2. Saher, L., Tambovceva, T., & Miskiewicz, R. (2021). Research Progress and Knowledge Structure of Inclusive Growth: A Bibliometric Analysis. Virtual Economics4(4), 7-20. https://doi.org/10.34021/ve.2021.04.04(1)

2020
  1. Saher L., Syhyda L, Voda H. Determinants of enterprises profitability of chemical industry in modern conditions of economic security ensuring. International marketing and management of innovations. 2020. №5. P. 96-104. (Index Сореrnicus)
  2. Khomenko L., Saher L., Polcyn J. (2020). Analysis of the Marketing Activities in the Blood Service: Bibliometric Analysis. Health Economics and Management Review, 1, 20-36. DOI: 10.21272/hem.2020.1-02.


2018

  1. Saher L.Yu. Supply chain management: world’s companies experience / Оlena Bilovodska, Liubov Syhyda, Liudmyla Saher // Mind Journal, 2018. – №5. 
  2. Сагер Л.Ю. Дослідження особливостей поведінки споживачів у руслі вибору комунікаційних каналів / Л.Ю. Сагер, В.М. Шатова // Економічні студії. – 2015. - №2. - С.138-143
Монографії / Monographs:

Монографія:
2023

  1. The EU Cohesion policy and healthy national development: Management and promotion in Ukraine : monograph / Edited by N. Letunovska, L. Saher, A. Rosokhata. 2023, 645 p.
  2. Комерціалізація інновацій в умовах Індустрії 4.0 : монографія / за заг. ред. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2023. 385 с.
2022
  1. Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації : монографія / за заг. ред. Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигиди. Суми : Сумський державний університет, 2022. 363 с.
2021
  1. Saher l., Vasylieva T., Tiutiunyk I. Imperatives of inclusive economy and macroeconomic stability: monograph. Szczecin: «Centre of Sociological Research», 2021. 125 c.


2017

  1. Сагер Л.Ю. Управління внутрішніми комунікаціями підприємств: теорія, методика, практика : монографія  / Л.Ю. Сагер. - Київ : Вид-во "Центр навчальної літератури", 2017. - 196 с.

Розділ в монографії:
2022:

  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Методи комерціалізації інноваційної продукції: переваги та недоліки. Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації: монографія / за ред. к.е.н., доц. Сагер Л.Ю., к.е.н., доц. Сигиди Л.О. – Суми: Сумський державний університет, 2022. 296-303.
  2. Матвєєва Ю.Т., Вакуленко І.А., Сагер Л.Ю., Петрина В.В. Дослідження світового досвіду використання мотиваційних драйверів інноваційної діяльності в галузі відновлюваної енергетики. Проблеми та перспективи переходу до вуглецево-нейтральної економіки: / за ред. Матвєвої Ю.Т., Вакуленка І.А. Суми: Сумський державний університет, 2022. C. 8-17.
  3. Вакуленко І.А., Сагер Л.Ю., Матвєєва Ю.Т., Мінченко М.Г. Визначення параметрів трансферу інноваційних енерготехнологій: бібліометричний аналіз. Проблеми та перспективи переходу до вуглецево-нейтральної економіки: / за ред. Матвєвої Ю.Т., Вакуленка І.А. Суми: Сумський державний університет, 2022.. C. 11-24.

2020

  1. Letunovska, N., Rosokhata, A., Saher, L. Population health as a determinant of the level of regional development: examples of marketing programs to support a healthy lifestyle. National health as determinant of sustainable development of society: monograph: / за ред. edited by N. Dubrovina, S. Filip.. Братислава: The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2020. C. 527-539.


2018

  1. Saher L.Yu. Current state and prospects for the development of innovative activity of industrial enterprises in Ukraine and the world / L.O. Syhyda, L.Yu. Saher, I. Gryshova // Illiashenko, S.M., Strielkowski, W. (eds.). Innovative Management: theoretical, methodical and applied grounds. 1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague. - P. 83-96.
  2. Saher L.Yu.The problems of development of an effective management system of internal communications and ways to overcome them / L.Yu. Saher, Yu.M. Melnyk, Niño-Amézquita J.  // Illiashenko, S.M., Strielkowski, W. (eds.). Innovative Management: theoretical, methodical and applied grounds. 1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague. - P.176-190.
  3. Сагер Л.Ю. Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Інструменти та методи комерціалізації інноваційної продукції  : монографія / за ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М., к.е.н., доц. Біловодської О.А. - Суми : ФОП Ткачов, 2018. - С. 116-124.
  4. Сагер Л.Ю. Особливості функціонування ланцюгів поставок в умовах Індустрії 4.0 / Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер // Випереджаючий інноваційний розвиток: теорія, методика, практика : монографія / за ред. к.е.н., доцента Ілляшенко Н.С. - Суми : Триторія, 2018.  - С. 424-433.
  5. Сагер Л.Ю. Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер / Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. Л.М. Таранюка. – Суми: Видавець СНАУ, 2018. – С.125-136.
  6. Сагер Л.Ю. Теоретичні аспекти удосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом інтеграції системи внутрішніх комунікації до системи управління на основі збалансованої системи показників / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Economic and Legal Foundations of the Public Transformations in Conditions of Financial Globalization : monograph / edited by Yu. Pasichnyk − Yunona Publishing, New York, USA, 2018. - 377-384.

2017

  1. Saher L. Methodical aspects of enterprise`s marketing distribution policy diagnostics / L.Syhyda, L.Saher,  N. Ivashova // Transformations in Contemporary Society:  Economic Aspects. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2017. - P. 231-237.

2016

  1. Saher Liudmyla. Features of the mathematical methods and models application in the stock markets analysis / Liubov Syhyda, Anna Rosokhata // Social and Economic Priorities in the Context of Sustainable Development. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2016. - P. 192-198.
  2. Saher L.Yu., Syhyda L.O. The stages of internal communications diagnostics at the industrial enterprise // Illiashenko, S.M., Strielkowski, W. (eds.). Managing economic growth: marketing, management, and innovations. 1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague,ISBN 978-80-906210-0-8, 2016. - P. 271-283. 
2015
  1. Сагер Л.Ю. Оцінювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект / Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер// Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Харків : ТОВ «Діса плюс», 2015. – С. 405-419
Підручники, методичні вказівки / Books, didactic materials:
Підручники
2022
  1. Marketing distribution policy : textbook / L. O. Syhyda, L. Yu. Saher, O. M. Olefirenko. — Sumy : Sumy State University, 2022. — 151 р.


Розділи у підручнику: 

2016
  1. Сагер Л.Ю. Біржове ціноутворення / Л.Ю. Сагер, В.В. Божкова // Біржова та торгова діяльність: магістерський курс: підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Препринт. – Суми, 2016. – С. 344-369. 
  2. Сагер Л.Ю. Математичний аналіз та статистика біржової діяльності / Л.Ю. Сагер // Біржова та торгова діяльність: магістерський курс: підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Препринт. – Суми, 2016. – С. 370-399. 
Конспекти лекцій:
2016
2015
  1.  
     
Методичні вказівки:
2023
  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. Методичні вказівки до проведення практичних (семінарських) занять із дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Суми: Сумський державний університет, 2023. 68 c.
  2. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. Методичні вказівки до організації й проходження переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання. Суми: Сумський державний університет, 2023. 30 c.
  3. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. Методичні вказівки до організації й проходження переддипломної практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання. Суми: Сумський державний університет, 2023. 32 c.
2020
  1. Летуновська Н. Є., Сагер Л. Ю. (2020). Стратегічний маркетинг-менеджмент. Суми : СумДУ, 45 c.
Тези доповідей / Conference thesis:
2024
  1. Saher L., Syhyda L., Vasylieva T., Lieonov S., Minchenko M. Inclusive economy and innovation: A bibliometric analysis. AIP Conference Proceedings. 2024. 3033. DOI: 10.1063/5.0189047. (Scopus)

2023
  1. Saher L. (2023). Assessment approaches of inclusive growth. International scientific and practical conference "Management paradigms of sustainable development and inclusive economic growth". Sumy, P. 402-403
  2. Belgibayeva A., Saher L., Vakulenko I. (2023). Managing Green Innovations in European Union: Should We Expect Updates in the Concepts of Leadership, Entrepreneurship, and Sustainable Development? Springer Proceedings in Business and Economics.  435-448. DOI: 10.1007/978-3-031-28131-0_30. (Scopus)
  3. Vakulenko I., Saher L., Skorba O. (2023). Europe’s Energy Innovation: Global Leadership Scenarios and Prospects for Achieving Sustainable Development Goals. Springer Proceedings in Business and Economics.  465-476. DOI: 10.1007/978-3-031-28131-0_32. (Scopus)

2022
  1. Казимірова В.О., Сагер Л.Ю. Сучасні проблеми залучення інвестицій в інноваційну діяльність в Україні. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні»: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця: Вінницький національний технічний університет, 2022
  2. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. Фактори впливу на інтенсифікацію трансферу інновацій: світовий досвід. Економічна безпека: держава, регіон, підприємство: тези доповідей. : НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. C. 103-106.

2021

  1. Vakulenko,  I., Saher, L. , Lyulyov, O. and Pimonenko, T.  (2021). A systematic literature review of smart grids. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century, Vol. 250, 08006. https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125008006
  2. Letunovska, N.,  Saher, L.,  Vasylieva, T., and  Lieonov, S. (2021). Dependence of public health on energy consumption: a cross-regional analysis. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century, Vol. 250, 04014 . https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125004014
  3. Шевченко К.В., Сагер Л.Ю. Інновації в маркетингу. V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Маркетингова освіта в Україні»: тези доповідей. : 2021. C. 444-445.


2020

  1. Павленко М.С., Сагер Л.Ю. Чат-бот - нова взаємодія зі споживачем. Економічні проблеми сталого розвитку» імені професора Олега Балацького : тези доповідей . Суми : Вид-во СумДУ, 2020. C. .
  2. Москаленко А.О., Сагер Л.Ю. Туристичний маркетинг: особливості та значення. Економічні проблеми сталого розвитку» імені професора Олега Балацького : тези доповідей . Суми : Вид-во СумДУ, 2020. C. .
  3. Корощенко В.О., Сагер Л.Ю. Сучасні проблеми рекламної етики та їх державне регулювання в Україні. Економічні проблеми сталого розвитку» імені професора Олега Балацького : тези доповідей . Суми : Вид-во СумДУ, 2020. C. .
  4. Сагер Л. Ю., Лазоренко В. Є. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в умовах карантину для виробників продукції. Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей . Херсон : , 2020. C. 203-205.
  5. Вакуленко І.А., Сагер Л.Ю. Комунікації між стейкхолдерами як складова розбудови розумних енергомереж. XХVІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я» MicroCAD-2020 : тези доповідей . Харків : , 2020. C. .
  6. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Маркетингова програма утримання донорів як складова маркетингового менеджменту в закладах служби крові світу. VІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки»: тези доповідей. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. C. 265-267.
  7. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові. IІ Міжн. наук.-практ. конф. "Бренд-менеджмент: маркетингові технології": тези доповідей. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. C. 146-148.
  8. Khomenko L., Saher L., Liubchak V. Use of Innovation Marketing Tools to Decrease Donor Fears in the Blood Service. VI International Interdisciplinary Scientific Conference (September 24-26, 2020): тези доповідей. : Silesian University of Technology, 2020. C. 40-41.



2019

  1. Вакуленко І.А., Сагер Л.Ю.  Окремі питання планового розгортання «розумних» енергетичних мереж як інноваційної складової енергетичної політики України / Нові і нетрадиційні технології в ресурсо- і енергозбереження: Мктеріали ноуково-техничної конференції, 16-18 травня, м. Одеса. – Одеса:ОНТУ, 2019. – С.28-30.
2018
  1. Сагер Л.Ю. Основні аспекти міжнародного маркетингу / А.А. Колесник, Л.Ю. Сагер //  Маркетинг очима молоді: матеріали I Всеукраїнської студентської науково-практичнаої конференції (23-24 травня 2018 року). Хмельницький : ХНУ, 2018. - С. 20-22. 
  2. Сагер Л.Ю. Комунікативна складова при стратегічному управлінні організацією на основі збалансованої системи показників / Л.Ю. Сагер, І.А. Вакуленко // Стратегічні пріорітети соціаотно-економічного розвитку ву мовах інституційних перетворень глобального середовища: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 28-29 вересня 2018 р.). –  Одеса : ОНУ імені І.І. Мечникова, 2018. - С. 66-70. 
  3. Сагер Л.Ю. Місце внутрішніх комунікацій у збалансованій системі показників / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту). –  Харків : ХНТУСГ, 2018. - С. 302-304.
  4. Сагер Л.Ю. Роль та значення управління ланцюгами поставок для світових компаній / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. –  К. : Нац. авіац. ун-т, 2018. –  С. 468-469.
  5. Сагер Л.Ю. Сутність та складові Індустрії 4.0 / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 382-384.
  6. Сагер Л.Ю. Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції / О.А. Біловодська, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // тези доповідей XII Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг та логістика в системі менеджменту" (25-27 жовтня 2018 р.). - Львів : Вид-во Львівської політехніки. - 2018. - С. 18-20.
  7. Сагер Л.Ю. Взаємозв’язок маркетингу та логістичного менеджменту / В.О. Корощенко, Л.Ю. Сагер // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України: Збірник матеріалів ІV всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (28 листопада 2018 року). – Харків, ХНАДУ, 2018. - 473 с.
  8. Сагер Л.Ю. Розробка комунікаційної складової збалансованої системи показників // Л.Ю. Сагер, І.А. Вакуленко // Міжнародна інтернет-конференція «Сучасний менеджмент і економічний розвиток». – Суми, 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://me.fem.sumdu.edu.ua/conf_forum.htm
  9. Сагер Л.Ю. Розробка стратегії просування продукції в соціальних мережах / Л.Ю. Сагер, Ю.М. Нехорошкова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвячена пам'яті професора Олега Балацького (м. Суми, 23 – 27 квітня 2018 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 281-282.
  10. Сагер Л.Ю. Розроблення заходів із удосконалення мерчандайзингової діяльності роздрібного підприємства «Еко-маркет» у м. Суми / Л.Ю. Сагер, В.Є Лазоренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвячена пам'яті професора Олега Балацького (м. Суми, 23 – 27 квітня 2018 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 256-257.

2017

  1. Сагер Л.Ю. Окремі особливості процесу продукування послуг / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида //  Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2017 р.). – Дніпро: НМетАУ, 2017. – С. 427-431.
  2. Сагер Л.Ю. Особливості вибору онлайн-посередників / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 257
  3. Сагер Л.Ю. Роль внутрішніх комунікацій на різних етапах життєвого цилу підприємства / Л.Ю.Сагер // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали V мінародної науково-практичної конференції. - Львів : Ліга-Прес, 2017. - С.114-115.
  4. Сагер Л.Ю. Цілепокладання промислового підприємства у сфері комунікаційної політики / Л.Ю. Сагер // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф.; 16-17 листопада 2017 р. - Київ : КНЕУ, 2017. - С. 157-159.
  5. Сагер Л.Ю. Ієрархія принципів управління внутрішніми комунікаціями підприємства / Л.Ю. Сагер // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XII Міжнар.наук-практ. конф. (м. Хмельницький, 29 листопада - 1 грудня 2017 р.). - Хмельницький : ФОП Горенюк Ю.І., 2017. - С. 139-141.
  6. Сагер Л.Ю. Причини та наслідки неефективності внутрішніх комунікацій підприємства / Н.В. Івашова, Л.Ю. Сагер // Актуальні проблеми економіки та менеджменту: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 17-18 листопада 2017 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. У 3-х частинах. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2017. – Ч. 3. - С. 62-65.
  7. Сагер Л.Ю. Біржі об’єктів права інтелектуальної власності / Н.В. Івашова,  Л.Ю. Сагер //  Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького (м. Суми, 21 – 25 квітня 2017 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 335-336.
2016
  1. Saher L.Yu. The definition of strategic alternatives as an element of internal communications management at the enterprise / L.Yu. Saher, L.O. Syhyda // International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization : Conference Proceedings. January 29, 2016. - Klaipeda : Publishing, 2016. - P. 127-131.
  2. Сагер Л.Ю. Основні аспекти застосування фундаментального підходу при аналізі біржового ринку / Н.В. Івашова, Л.Ю.Сагер // Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науковопрактичної конференції «Актуальні проблеми соціальноекономічних систем в умовах трансформаційної економіки» (12-13 квітня 2016 р.). - Дніпропетровськ : Національна металургійна академія України, 2016. - С. 239-243.
  3. Сагер Л.Ю. Дослідження мерчандайзингової діяльності на прикладі роздрібного торговельного підприємства магазину "АТБ" / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер // Молодь опановує маркетинг: зб.мат. Всеукр. міжвуз. наук. студ. конф., 20-21 травня 2016 р. - К. : Українська асоціація маркетингу, 2016. - С. 15-16.
  4. Сагер Л.Ю. Особливості діяльності брокерів на біржовому ринку / Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (18-20 травня 2016 р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С. 286
  5. Saher L. The specificity of the industrial products disrtribution / L.Saher, L. Syhyda // Система розробки та постановки продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 17-20 травня 2016 року) / редкол.: ОГ. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми: Сумський державний університет, 2016. - С. 17.
  6. Сагер Л.Ю. Дослідження поведінки покупців у роздрібних точках / Л.Ю. Сагер, Д.О. Захарченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м.Суми, 11–12травня 2016р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко.– Суми: Сумський державний університет, 2016.–Т. 2.  - С. 55-56.
2015
  1. Сагер Л.Ю. Формування послідовності управління внутрішніми комунікаціями підприємств / Л.Ю. Сагер, Ю.М. Мельник // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІІI міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (20-22 травня 2015р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С. 226
  2. Сагер Л.Ю. Формування алгоритму діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетингова діяльність  підприємств:  сучасний  зміст: збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної  конференції (м. Полтава,  28-29 травня  2015р.). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 164-166.
  3. Сагер Л.Ю. Пошук оптимальної моделі вибору стратегій розвитку підприємства / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер // Збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 24-25 вересня 2015 року. – Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. – С. 124-125
  4. Сагер Л.Ю. Застосування інноваційних методів викладання як інструмент маркетингу освітніх послуг / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 24-25 вересня 2015 року. – Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. – С. 160-162
  5. Сагер Л.Ю. Розмежування понять «маркетинговий канал» та «канал розподілу» / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 6–8 травня 2015 р.) : у 2 т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. – Суми : Сумський державний університет, 2015. – Т. 2. – С. 237-238.
  6. Сагер Л.Ю. Професія мерчандайзера: вимоги до кандидатів / І.Л. Старків, Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково- практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 27 травня 2015 р.) / за заг. ред. О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. – Суми : Сумський державний університет, 2015. – С.239
  7. Сагер Л.Ю. Інструменти нейромаркетингу, що використовуються у мерчандайзингу / К.О. Химочка, Л.Ю. Сагер //  Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково- практичної конференції імені проф. Балацького О. Ф. (м. Суми, 27 травня 2015 р.) / за заг. ред. О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. – Суми : Сумський державний університет, 2015. – С.241-242
Тези доповідей під науковим керівництвом:

2021
  1. Bondarenko Ie. COLOR PSYCHOLOGY IN MARKETING ACTIVITIES. XVІІ міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених "MAJESTY OF MARKETING": тези доповідей. : 2021. C. 45-46.


2018
  1.  Колесник А.А. Показники оцінювання конкурентоспроможності товару / А.А. Колесник // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17 травня 2018 р. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.] ; Харківський держ. ун-т харч. та торг. – Електрон. дані. – Х. : ХДУХТ, 2018. - С. 313-314.
  2. Колесник А.А. Стимулювання споживачів магазинів лінії «EVA» / А.А. Колесник // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвячена пам'яті професора Олега Балацького (м. Суми, 23 – 27 квітня 2018 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 246-247.
  3. Косторнова С.О. Нативна реклама як напрямок, що може стати світовим стандартом / С.О. Косторнова //  Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвячена пам'яті професора Олега Балацького (м. Суми, 23 – 27 квітня 2018 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 247-249.
2017
  1. Волошина Д.О. Міжнародні аспекти маркетингового ціноутворення (на прикладі ринку мобільних пристроїв) /Д.О. Волошина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького (м. Суми, 21 – 25 квітня 2017 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С.255-257
  2. Колесник А.А. Програми лояльності споживачів: сутність та види / А.А. Колесник // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького (м. Суми, 21 – 25 квітня 2017 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 279-281
  3. Колесник А.А. Екологічні потреби та екологічні товари / А.А. Колесник // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького (м. Суми, 21 – 25 квітня 2017 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 281-283
  4. Павленко Д.С. Еко-тренди як перспективний вид маркетингового впливу на споживача / Д.С. Павленко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького (м. Суми, 21 – 25 квітня 2017 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 300-301
2016
  1. Данилюк Ю.М. Аналіз ступеня дотримання правил мерчандайзингу на прикладі роздрібного торгівельного підприємства «АТБ» / Ю.М. Данилюк // Збірник наукових праць ІІІ студентської науково-практичної Інтернет-конференції «Товарознавчі та маркетингові дослідження товарних ринків». – Вінниця, 2016.
  2. Данько А.С. Особливості мерчандайзингу у точках продажу дитячих товарів / А.С. Данько // Творчий пошук молоді – курс на ефективність: тези доповідей VІІ Міжнародної науково-теоретичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів, 25 лютого 2016 р. – Хмельницький : ХКТЕІ, 2016. – С. 380-381
  3. Пронський Е.А. Інтерактивні методи вивчення маркетингу / Е.А. Пронський // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 11-12травня 2016р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко.– Суми: Сумський державний університет, 2016. – Т. 2. – С. 77-78.
  4. Пронський Е.А. Варіанти підвищення інтернет-репутації підприємства / Е.А. Пронський // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 11-12травня 2016р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко.– Суми: Сумський державний університет, 2016. – Т. 2. –  С. 99-101.
  5. Тележенко М.О. SMM – маркетинг соціальних медіа / М.О. Тележенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 11-12травня 2016р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко.– Суми: Сумський державний університет, 2016. – Т. 2. –  С. 101-103.
  6. Булатова А.С. Мотиви, що застосовуються в рекламі / А.С. Булатова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 11-12травня 2016р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко.– Суми: Сумський державний університет, 2016. – Т. 2. – С. 107-109.
  7. Писаренко К.О. Порівняльний аналіз цін на ринку закладів харчування у м. Суми / К.О. Писаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м.  Суми, 11-12 травня 2016р.): у 2 т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко.– Суми: Сумський державний університет, 2016.–Т. 2. – С. 149-150.
2015
  1. Тeслeнко Л.А. Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави / Л.А. Тесленко, А.І. Павлюк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково- практичної конференції імені проф. Балацького О. Ф. (м. Суми, 27 травня 2015 р.) / за заг. ред. О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. – Суми : Сумський державний університет, 2015. – С.297-298
Охоронні документи / Certificate of intelectual property right :
2022
  1. Сигида Л.О., Сагер Л.Ю. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Науково-методичний підхід до управління комунікаційною взаємодією стейкхолдерів у ланцюзі комерціалізації інновацій», № 113952 від 09.08.2022 р.
  2. Сигида Л.О., Сагер Л.Ю. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Теоретико-методичний підхід до формування моделі комерціалізації інновацій на основі подолання «вузьких» місць», №114695 від. 06.09.2022 р.


2021

  1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Науково-методичний інструментарій оцінювання впливу поведінкових каталізаторів забезпечення сталого розвитку національної економіки: транспарентність та суспільна довіра» № 109777 Україна / Люльов, О., Пімоненко, Т., Сагер, Л.; СумДУ; заяв. 2021-11-25; опубл. 2021-11-25.


2020

  1. Захаркіна Л.С., Сигида Л.О., Сагер Л.Ю. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Методичний підхід до оцінювання привабливості територій у контексті забезпечення національної економічної безпеки», № 98104 від 15.06.2020 р.


2019

  1. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Підхід до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі формування збалансованої системи показників», № 84844 від 25.01.2019 р.
  2. Сагер Л.Ю., Мельник Ю.М., Сигида Л.О. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Науково-методичний підхід до формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції», № 84845 від 25.01.2019 р.
  3. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Теоретико-методичний підхід до вибору інструментів маркетингових комунікацій в контексті трьох рівнів конструктивних змін», № 84846 від 25.01.2019 р.
  4. Сагер Л.Ю., Вакуленко І.А. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Науково-методичний підхід до формування збалансованої системи показників управління внутрішніми комунікаціями підприємства», № 84848 від 25.01.2019 р.
2018
  1. Сагер Л.Ю. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Механізм управління внутрішніми комунікаціями промислових підприємств», №76046 19.01.2018
2017
  1. Сагер Л.Ю. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Методичний підхід до розроблення стратегічних дій в межах управління внутрішніми комунікаціями промислових підприємств», №74094 від 09.10.2017
  2. Сагер Л.Ю. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Методичний підхід до діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства», №69848 від 17.01.2017.