Новини кафедри маркетингу

БУТИ ЛІДЕРОМ СВОГО ЖИТТЯ: УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ PROACTIVE WEEK ВІД АЛІНИ ПОЗНАНСЬКОЇ
28 травня 2024 року відбувся заключний захід в рамках реалізації PROactive week «Маркетинг і промоція для здорової економіки» за проєктом Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Цього разу Аліна Познанська – директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА», тренерка з проєктного дизайну та розвитку команд, фасилітаторка, менторка

НА СТАЖУВАННЯ ДО США ЗА ПРОГРАМОЮ FULBRIGHT VISITING SCHOLAR
Наталія Летуновська, доцентка кафедри маркетингу отримала грант Програми академічних обмінів імені Фулбрайта на проходження наукового стажування в Університеті штату Пенсильванія(США) восени 2024 року. Дана програма спрямована на обмін фахівцями між Україною та Сполученими Штатами Америки, всебічний розвиток освіти на науки. Наукове дослідження Наталії, яке проводитиметься в США, пов’язане із використанням

ВІТАЄМО ТЕТЯНУ ПІМОНЕНКО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Нехай фортуна завжди посміхається, а попутний вітер тільки дме! Нехай збуваються всі невгамовні плани, мрії та бажання! А кожен новий день дарує відмінний настрій і надихає на успіхи у всіх справах!

UPGRADE YOUR NEIGHBOURHOOD BRAND YOUR TOWN
Студентка спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ Корж Анна протягом місяця проходила волонтерське стажування в Греції, м. Комотіні. Анна: “Для початку, хочу сказати, що це мій перший волонтерський досвід за кордоном. Вважаю це значним досягненням та чудовим досвідом! Про проект дізналась в фейсбуці сумської організації «CEI – ЦЕНТР ЄВРОІНІЦІАТИВ». Без роздумів подала

РОЗВИТОК ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ОСВІТИ, КОМУНІКАЦІЙ, МРКЕТИНГУ ТА БІЗНЕСУ
24 травня 2024 р. відбувся черговий захід в рамках реалізації PROactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Сьогодні учасники долучилися до круглого столу «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція» за участі досвідчених спікерів: Ганни Швіндіної – д.е.н., професорки, доцентки Школи Менеджменту Американ Юніверсіті

ПРИКЛАД МІСТА ТА СОЦІАЛЬНИХ ІНІЦІАВТИВ ЙОГО МЕШАНЦІВ, ЩО НАДИХАЄ: СТАРТ АКТИВНОГО ТИЖНЯ ЖАН МОНЕ “МАРКЕТИНГ ТА ПРОМОЦІЯ ДЛЯ ЗДОРОВОЇ ЕКОНОМІКИ”
21 травня 2024 року учасники Proactive Week в рамках проєкту Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник. . Ольга розповіла про привабливість обласного центру Сумського регіону, акцентуючи

ПРОТИДІЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ В РЕКЛАМІ: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Доцент кафедри Яна КРИВИЧ прийняла участь у семінарі викладачів з маркетингу та реклами «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми протидії дискримінації в рекламі», що відбувся 17-19 травня 2024 р. Oрганізаторами заходу виступили індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Участь у заході прийняли викладачі

Старт PROactive week 2024
Запрошуємо до участі у заходах активного тижня, який відбудеться в рамках реалізації проєкту Модуль Жана Моне «Healthy economy and policy: European values for Ukraine» (101047530) (формат проведення – онлайн). Тема активного тижня: «Маркетинг і промоція для здорової економіки». Так, на вас чекають: 21 травня 2024, 10.00 – Ольга Скрипник, заступник директора КУ «Агенція промоції

СУМИ: ВІД МИНУЛОГО ДО СЬОГОДЕННЯ…
Студенти-маркетологи 1 та 2 курсів в рамках дисциплін «SMM» (гр. МК-31, викладач Яна КРИВИЧ) та «Паблік рилейшнз» (гр. МК-21 , викладач Лілія ХОМЕНКО) відвідали екскурсію центральною частиною міста Суми. Дізналися багато нового: звідки починалось будівництво міста Суми; де знаходиться камінь кохання; куди ведуть сумські підземелля; де викладена каменями карта Сумської

Участь Росохатої Анни у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика»
Раді повідомити, що Росохата Анна, к.е.н, доцент, старший викладач, одна з провідних дослідниць кафедри маркетингу СумДУ і реалізаторка нашого проєкту, взяла участь у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика», яка була організована Університетом Вітовта Великого (Литва). Анна представила тези доповідей на тему «Consumer behavior in

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: COURSE COMPLETED
Невгамовні отримали мегацікавий досвід від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти вивчали дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Лектор курсу – професор Silvester Van Koten (Нідерланди). Головними темами були: – глобальні кліматичні зміни, – розвиток відновлювальної енергетики, – досвід Європейського Союзу попередження кліматичних змін, – економічні інструменти декарбонізації, – шляхи

СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ
26 квітня 2024 р в рамках проєкту Жана Моне Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities» кафедра маркетингу провела фестиваль студентських ініціатив, метою якого було представлення ідей, як зробити університетський кампус дружнім до довкілля. До команди невгамовних долучились студенти менеджери, економісти та інженери.