Новини кафедри маркетингу

НАУКОВИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС НАБИРАЄ ОБЕРТІВ
Унікальний науковий віртуальний клас, що з’єднав студентів Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету, продовжує свою роботу з 27 листопада 2023 року та триватиме до 29 грудня 2023 року. Головною темою віртуальних занять є “Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту”, де учасники вивчають

МИ ВІДВІДАЛИ FEDORIV AGENCY
Завдяки руху невгамовності викладачів та студентів, студенти мали можливість з’їздити до Києва в одну з найкрутіших маркетингових агенцій в Україні! Це була потужна та надихаюча зустріч, яка показала, як на практиці працює маркетинг, на прикладі відомих брендів (Rozetka, Нова Пошта, Дія, Моршинська та ін.). Ми впевнилися, що традиційний маркетинг –

Нові виклики для викладачів курсу «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів»
На початку грудня завершився цикл занять з дисципліни «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів». До курсу приєдналися студенти ННІ бізнесу, економіки і менеджменту та Медичного інституту Сумського державного університету. Викладачами даного курсу були виконавці проєкту Людмила Сагер, Наталія Летуновська та Анна Росохата.Слухачі даного курсу мали можливість

Пройшла серія тренінгів на тему: «Торгівельні майданчики в Україні та світовий досвід»
23 і 30 листопада відбулась серія тренінгів для слухачів спеціальності «Маркетинг» на тему: «Торгівельні майданчики в Україні та світовий досвід», яку провела к.е.н, старший викладач кафедри маркетингу Росохата Анна. У двох частинах тренінгу учасники ознайомились із наявними можливостями просування екологічних товарів та товарів, які мають соціально-орієнтовну складову. У рамках тренігів

НАУКОВИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ
27 листопада 2023 року розпочав свою роботу спільний науковий віртуальний клас, що об’єднав студентів двох видатних університетів – Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету. Програма триватиме до 29 грудня 2023 року. Основна тема віртуальних занять – “Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту”.

ВІТАЄМО ОЛЕКСІЯ КВІЛІНСЬКОГО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Нехай все вдається і мрії втілюються у життя! Хай повниться джерело усіляких здобутків, а доля усміхається новими невгамовними звершеннями!

МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СЕРЕД МОЛОДІ
23 листопада мали цікавий захід, приурочений до міжнародного Дня відмови від куріння. Доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА провела лекційне заняття зі студентами Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ (м. Конотоп). Лекція була присвячена використанню маркетингових інструментів у сфері соціальних ініціатив, спрямованих на протидію поширенню тютюнопаління серед населення України. Під час заняття піднімалися питання

Особливості використання маркетингу у питаннях здорового способу життя
23 листопада 2023 року відбулася лекція від к.е.н., доцентки кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. для студентів Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ (м. Конотоп), що була присвячена використанню маркетингових інструментів у сфері питань промоції здорового способу життя серед населення України. Лекція проводилася в рамках міжнародного освітнього проєкту Jean Monnet Module (Erasmus+) «Healthy

ЯК ФОРМУЄТЬСЯ БРЕНД СУМДУ
22 листопада відбувся практикоорієнтований захід для студентів маркетологів 1-2 курсів. Тема зустрічі : “Чи потрібен університету бренд: міркуємо разом на прикладі СумДУ. Спікерка: Марина Осюхіна, начальник Медіа-центру СумДУ. Говорили про особливості формування бренду СумДУ, що таке брендбук та його складові, хто та як розробляє айдентику, а також про плани на

Інтеграція глобальних діджитал-трендів у маркетинг
Аспіранти спеціальності “Маркетинг” мали унікальну можливість взяти участь у практичному занятті, яке провела Валерія Редька, діджитал-маркетолог компанії EcoDelux Inc., що базується в Чикаго, США. Заняття відбулося в рамках дисципліни «Глобальні тренди в маркетингу», яка є ключовою для здобувачів освіти рівня доктора філософії. Валерія поділилася своїм багаторічним досвідом у сфері діджитал-маркетингу

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
Набуття практичних навичок неможливе без вивчення сучасник практик роботи підприємств різних галузей економіки. В рамках дисциплін «Споживацька поведінка» (для докторів філософії), «Marketing Advanced» (для бакалаврів), викладач Тетяна ПІМОНЕНКО та «Blogging and Influencer Marketing» (для бакалаврів), викладач Лілія ХОМЕНКО, було проведено практичне заняття на базі філії кафедри маркетингу на ТОВ “ТЕХНОХІМ”. Представник філії

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СФЕРІ АДВОКАЦІЇ ЗДОРОВ’Я ТА СОЦІАЛЬНОГО РУХУ ПРОТИ КУРІННЯ
Цього понеділка лекція від доцентки кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. в рамках реалізації проєкту Жан Моне була приурочена до Всесвітнього дня відмови від тютюнопаління. Основними питаннями, які розглянули під час лекції були шкода організму людини від вживання тютюнових виробів та інструментарій маркетингу, який застосовують для інформування населення про негативний вплив паління.