0
студентів отримали нові пропозиції роботи після закінчення магістратури
0
підвищили свою заробітну плату на 30% протягом року після завершення магістратури з Маркетингу в СумДУ
0
вакансій для маркетологів щороку публікують рекрутингові компанії
Ми у рейтингах:
Програма навчання:
Professional Core:
Маркетинг для бізнесу
Аналіз ринку та маркетингові дослідження
Управління клієнтським досвідом
Аналіз ринку та маркетингові дослідження
Управління клієнтським досвідом
Digital Marketing Advanced
Антикризові комунікації
Бренд-менеджмент
International Marketing
Управління продажами та збутом
Стратегічний маркетинг-менеджмент
Антикризові комунікації
Бренд-менеджмент
International Marketing
Управління продажами та збутом
Стратегічний маркетинг-менеджмент
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Practical experience:
Родзинкою програми є впровадження власного проєкту на базі Маркетингового центру СумДУ. Ви запустите повномасштабну маркетингову кампанію, що включає дослідження ринку, стратегічне планування, креативне мислення та оцінювання КРІ. Отримайте реальний досвід, який Ви зможете продемонструвати у своєму портфоліо.
Elective core:
Маркетинг для ІТ компаній
Modern marketing techniques: Google Ads
Marketing for SMEs
Customs relationship
Прибутковий SaaS-бізнес
Академічна доброчесність та етaика академічних взаємовідносин
Дизайн мислення
Контент-маркетинг
EU Business Values and Ethics (з додатковою видачею сертифікату учасника проекту Єврокомісії)
Перспективи карʼєрного зростання:
Володимир Нестеренко
Head of Marketing в Ломбард Скарбниця,"Книжка невидимка"
Дмитро Прошкін
Трейд-маркетолог, Procter & Gamble Україна (м. Київ, Україна)
Даша Шигаєва
Software Engineer, Директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers
Денис Кобизський
Начальник відділу маркетингу АО "Сумский завод "Насосенергомаш"
Володимир Рудика
Засновник Рекламної групи Регіон, м. Суми. У маркетингу і рекламі з 2001 року.
Євенко Юлія
директор рекламно-виробничого об'єднання "Шоколад"
Тетяна Купрійчук
CEO рекламно-виробничої компаніі "Bingo" та Святкової агенції "Bingoevent"
Анна Колодка
Співзасновниця проектів «Camp in Europe» та «Camp in Turkey»
Яна Сєліна
Комерційний директор ТОВ "Індичка" (Україна)
Олена Ярошенко
CEO Aгенцiї "Ya-mediabuyer", Facebook та Instagram Ads Expert
Юлія Швед
Засновник та керівник SMM-агентства ComeOn! (м. Харків, Україна)
Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.
Студенти про навчання:
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+!
Слідкуй за життям #Невгамовних: