Стрімкий розвиток глобального ринку товарів та послуг вимагає своєчасного визначення потреб споживачів, а також інструментів задоволення їх бажань.
Маркетингові команди по всьому світу використовують аналітичні дані та нові стратегії, аби дати споживачам те, що вони шукають, часто ще до того, як вони навіть усвідомлять, що шукали саме це!
Інновації та креативність стають все більш важливими для розроблення та проведення ефективних сучасних маркетингових кампаній, оскільки швидкий технологічний прогрес змінив бізнес-ландшафт.
0
Попит на маркетологів зріc на
0
Заробітна плата маркетологів стартує від
0
Вакансій для маркетологів понад
Що вивчають #Невгамовні:
Від традиційного до digital-маркетингу, від блокчейну до віртуальної реальності та штучного інтелекту.
До моменту закінчення навчання наші студенти набувають професійних компетенцій (вивчаючи маркетингові стратегії та дослідження, таргетинг, SMM, SEO, PPC, Chatbot, брендинг, digital-інструменти тощо) та лідерських здібностей (виконуючи власні проєкти, беручи участь у програмах міжнародної мобільності, волонтерських програмах, спортивних та творчих конкурсах тощо), необхідних для роботи на міжнародному рівні.
Ви будете щодня свідком останніх інновацій від Google, Microsoft, Facebook, Twitter, Netflix та інших найбільших технологічних компаній!
Перспективи карʼєрного зростання:
Володимир Нестеренко
Head of Marketing в Ломбард Скарбниця,"Книжка невидимка"
Дмитро Прошкін
Трейд-маркетолог, Procter & Gamble Україна (м. Київ, Україна)
Даша Шигаєва
Software Engineer, Директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers
Денис Кобизський
Начальник відділу маркетингу АО "Сумский завод "Насосенергомаш"
Володимир Рудика
Засновник Рекламної групи Регіон, м. Суми. У маркетингу і рекламі з 2001 року.
Євенко Юлія
директор рекламно-виробничого об'єднання "Шоколад"
Тетяна Купрійчук
CEO рекламно-виробничої компаніі "Bingo" та Святкової агенції "Bingoevent"
Анна Колодка
Співзасновниця проектів «Camp in Europe» та «Camp in Turkey»
Яна Сєліна
Комерційний директор ТОВ "Індичка" (Україна)
Олена Ярошенко
CEO Aгенцiї "Ya-mediabuyer", Facebook та Instagram Ads Expert
Юлія Швед
Засновник та керівник SMM-агентства ComeOn! (м. Харків, Україна)
Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.
Ми у рейтингах:
Студенти про навчання:
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «AKMagency»!
Слідкуй за життям #Невгамовних: