Публікації :
Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:
2020 рік
- Syhyda L.O., Zakharkina L.S., Saher L.Yu., Bondarenko A.F. The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security. International Journal of Sustainable Development and Planning. 2020. 15(4). C. 439-449. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.150404. (Scopus)
- Балацький Є.О. Сучасні тенденції розвитку банківської системи України під впливом іноземного капіталу / Є.О. Балацький, А.Ф. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. – К., 2015. – №10 (172). – 332-341. (Scopus)
Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals
2024
- Чигрин О., Бондаренко А. Напрямки розвитку стратегій із підвищення конкурентоспроможності для підприємств в умовах сучасних викликів в україні. Економіка та суспільство. 2024. № 61. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-17
- Рекуненко І., Бондаренко А., Кобушко Я. Управління конкурентоспроможністю малих та середніх підприємств в ринкових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2023. № 56. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-54
- Bondarenko, A., Hordiienko, V., & Koroshcenko, V. The role of marketing strategy in the activities of medical institutions under the conditions of covid-19. 2023. Visnyk of Sumy State University. Economy Series. No. 1. P. 7–16. URL: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.1-01
- Сагер Л. Ю., Сигида Л. О., Бондаренко А. Ф. Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2022. № 23. С. 190–195. URL: https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264661
- Бондаренко А.Ф., Гордієнко В.П., Сигида Л.О., Діденко І.М. Роль стандартизації в конкурентоспроможності промислового підприємства. Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2021. 4. C. 99-105.
- Бондаренко А. Ф., Гордієнко В. П., Москаленко А. О. Франчайзинг як ефективний інструмент розвитку компанії. Вісник СумДУ. 2021. 3. C. 87-93.
- Сигида Л., Бондаренко А. Продовольча безпека у світі: поточний стан. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. C. 151-160. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.151.
- Сигида Л.О., Бондаренко А.Ф. Інновації та Індустрія 4.0: бібліометричний аналіз. БІЗНЕС ІНФОРМ. 2020. 6. C. 40-48. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-6-40-48.
- Бондаренко А. Ф. Фактори конкурентоспроможності на ринку операторів мобільного зв’язку / Гордієнко В. П. , Дутченко О. О.// Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2019. - № 2. – с. 56-62
- Бондаренко А. Ф. Оцінка кредитоспроможності позичальника комерційного банку / Моісеєнко М. А., Гордієнко В. П. , Дутченко О. О. // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». -2019. – № 4. – с. 93-100
2018
- Бондаренко А. Ф. Сучасні методологічні аспекти визначення кредитоспроможності підприємств / Дехтяр Н. А., Моісеєнко М. А.// Електронне наукове фахове видання «Економіка і суспільство». – Випуск № 19. – Квітень 2018. – с. 367-373
- Бондаренко А. Ф. Роль цінової та нецінової конкуренції банків в Україні в сучасних умовах / Малішевська О. О.// Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». - №5. – 2018.
- Бондаренко А. Ф. Сучасні підходи до визначення конкурентоспроможності банку / Гребінь В. В.// Електронне наукове фахове видання «Економіка і суспільство». – Випуск № 14. – Квітень 2018. – с. 772-777
- Бондаренко А. Ф. Інтернет – маркетинг як засіб підвищення рівня конкурентоспроможності сучасних товаровиробників / Солодуха М. В.// Електронне наукове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. – Випуск №15. – Лютий 2017. – С. 179-181
- Бондаренко А. Ф. Особливості маркетингу туристичних послуг в Україні / Теницька І.А.// Електронне наукове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. – Випуск №14. –Грудень 2016. – С. 319-326
- Бондаренко А. Ф. Стан та перспективи розвитку страхового маркетингу в Україні / Моісеєнко М.А., Таранченко А.Д.// Електронне наукове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. – Випуск №12. –Серпень 2016. – С. 423-427.
Наукові статті у закордонних виданнях / Papers in the International Journals:
- Syhyda L.O., Zakharkina L.S., Saher L.Yu., Bondarenko A.F. The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security. International Journal of Sustainable Development and Planning. 2020. 15(4). C. 439-449. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.150404. (Scopus)
Підручники, методичні вказівки / Books, didactic materials:
Навчальний посібники:
2021
- Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, О. В. Люльов та ін. ; за заг. ред. Н. Є. Летуновської, Л. М. Хоменко "Маркетинг у цифровому середовищі". - Суми : Сумський державний університет, 2021. – 259 с
- Маркетинг (курс лекцій) : навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання / О. В. Люльов, О. О. Дутченко. — Суми: СумДУ, 2020. — 98 с.
2018
2015
Тези доповідей / Conference thesis :
2021
- Khaba A., Khomenko L., Bondarenko A., Olefirenko O. Marketing business processes management for SME. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. : СумДУ, 2021. C. 179-183.
- Rosokhata A., Bondarenko A., Olefirenko O., Moskalenko A. Services in the Ukrainian start-up market. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. : СумДУ, 2021. C. 177-178.
- Otroshchenko L. S., Bondarenko A. F., Maslii M. Yu. The role of benchmarking strategy in the activity of the modern enterprise. Topical issues of the development of modern science. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference.. 2020. C. 102 -106.
- Бондаренко А. Ф. Теоретико – методологічні засади визначення кредитоспроможності підприємства в ринкових умовах / Дехтяр Н. А. Моісеєнко М. А.// Збірник матеріалів III Всеукраїнської науково - практичної online-конференції (м. Суми, 22-25 листопада 2018р.) с. 81-85.
- Бондаренко А. Ф. Просування банківського бренду в мережі інтернет / Ємцева К. Ю // Збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково – практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку фінансово – кредитної системи України», 20 листопада 2017 р., с. 45-48
- Бондаренко А. Ф. Маркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послуг / Крисько Р. О.// Збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково – практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку фінансово – кредитної системи України», 20 листопада 2017 р., с. 78-80.
- Бондаренко А. Ф. Реклама якісного товару /Кириченко К В.//Електронне наукове видання «Subscribe.PLUS». – Випуск №11. – Листопад 2016. – С. 228-231.
- Бондаренко А. Ф. Аромамаркетинг як інструмент мерчандайзингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу/Гурічева О.В.//Научное творчество молодежи в индустрии гостеприимства [Текст] :Материалы ІІ Междунар. науч.-практ. интернет-конф. студ., аспир. и мол. ученых, 23-24 ноября 2016 г., г. Донецк / ГО ВПО «Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского»; [редкол.:Азарян Е.М. (предс. оргком.) и др.]. – Донецк :[ДонНУЭТ], 2016 – С. 131-133.
- Бондаренко А. Ф. Маркетингова стратегія бенчмаркінгу як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств, установ,закладів України /Божко М.І., Зимогляд А.В.//Научное творчество молодежи в индустрии гостеприимства [Текст] :Материалы ІІ Междунар. науч.-практ. интернет-конф. студ., аспир. и мол. ученых, 23-24 ноября 2016 г., г. Донецк / ГО ВПО «Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М. Туган-Барановского»; [редкол.:Азарян Е.М. (предс. оргком.) и др.]. – Донецк :[ДонНУЭТ], 2016 – С. 121-124.
Охоронні документи / Certificate of intelectual property right :