Публікації :

Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:
2020 рік
  1. Syhyda L.O., Zakharkina L.S., Saher L.Yu., Bondarenko A.F. The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security. International Journal of Sustainable Development and Planning. 2020. 15(4). C. 439-449. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.150404. (Scopus)
2015 рік
  1. Балацький Є.О. Сучасні тенденції розвитку банківської системи України під впливом іноземного капіталу / Є.О. Балацький, А.Ф. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. – К., 2015. – №10 (172). – 332-341. (Scopus)

Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals

Статті у фахових виданнях

2021 рік
  1. Бондаренко А.Ф., Гордієнко В.П., Сигида Л.О., Діденко І.М. Роль стандартизації в конкурентоспроможності промислового підприємства. Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2021. 4. C. 99-105.
  2. Бондаренко А. Ф., Гордієнко В. П., Москаленко А. О. Франчайзинг як ефективний інструмент розвитку компанії. Вісник СумДУ. 2021. 3. C. 87-93.
  3. Сигида Л., Бондаренко А. Продовольча безпека у світі: поточний стан. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. C. 151-160. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.151.
2020 рік
  1. Сигида Л.О., Бондаренко А.Ф. Інновації та Індустрія 4.0: бібліометричний аналіз. БІЗНЕС ІНФОРМ. 2020. 6. C. 40-48. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-6-40-48.
2019 рік
  1. Бондаренко А. Ф. Фактори конкурентоспроможності на ринку операторів мобільного зв’язку / Гордієнко В. П. , Дутченко О. О.// Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2019. - № 2. – с. 56-62 
  2. Бондаренко А. Ф. Оцінка кредитоспроможності позичальника комерційного банку / Моісеєнко М. А., Гордієнко В. П. , Дутченко О. О. // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». -2019. – № 4. – с. 93-100 

2018

  1. Бондаренко А. Ф. Сучасні методологічні аспекти визначення кредитоспроможності підприємств / Дехтяр Н. А., Моісеєнко М. А.// Електронне наукове фахове видання «Економіка і суспільство». – Випуск № 19. – Квітень 2018. – с. 367-373
  2. Бондаренко А. Ф. Роль цінової та нецінової конкуренції банків в Україні в сучасних умовах / Малішевська О. О.// Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». - №5. – 2018.
  3. Бондаренко А. Ф. Сучасні підходи до визначення конкурентоспроможності банку / Гребінь В. В.// Електронне наукове фахове видання «Економіка і суспільство». – Випуск № 14. – Квітень 2018. – с. 772-777
2017 рік 
  1. Бондаренко А. Ф. Інтернет – маркетинг як засіб підвищення рівня конкурентоспроможності сучасних товаровиробників / Солодуха М. В.// Електронне наукове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. – Випуск №15. – Лютий 2017. – С. 179-181
2016 рік
  1. Бондаренко А. Ф. Особливості маркетингу туристичних послуг в Україні / Теницька І.А.// Електронне наукове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. – Випуск №14. –Грудень 2016. – С. 319-326
  2. Бондаренко А. Ф. Стан та перспективи розвитку страхового маркетингу в Україні / Моісеєнко М.А., Таранченко А.Д.// Електронне наукове видання «Глобальні та національні проблеми економіки» Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. – Випуск №12. –Серпень 2016. – С. 423-427.
Наукові статті у закордонних виданнях / Papers in the International Journals:
  1. Syhyda L.O., Zakharkina L.S., Saher L.Yu., Bondarenko A.F. The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security. International Journal of Sustainable Development and Planning. 2020. 15(4). C. 439-449. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.150404. (Scopus)
Тези доповідей / Conference thesis :
2021
  1. Khaba A., Khomenko L., Bondarenko A., Olefirenko O. Marketing business processes management for SME. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. : СумДУ, 2021. C. 179-183.
  2. Rosokhata A., Bondarenko A., Olefirenko O., Moskalenko A. Services in the Ukrainian start-up market. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. : СумДУ, 2021. C. 177-178.
2020
  1. Otroshchenko L. S., Bondarenko A. F., Maslii M. Yu. The role of benchmarking strategy in the activity of the modern enterprise. Topical issues of the development of modern science. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference.. 2020. C. 102 -106.
2018
  1. Бондаренко А. Ф. Теоретико – методологічні засади визначення кредитоспроможності підприємства в ринкових умовах / Дехтяр Н. А. Моісеєнко М. А.// Збірник матеріалів III Всеукраїнської науково - практичної online-конференції (м. Суми, 22-25 листопада 2018р.) с. 81-85.
2017
  1. Бондаренко А. Ф. Просування банківського бренду в мережі інтернет / Ємцева К. Ю // Збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково – практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку фінансово – кредитної системи України», 20 листопада 2017 р., с. 45-48
  2. Бондаренко А. Ф. Маркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послуг / Крисько Р. О.// Збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково – практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку фінансово – кредитної системи України», 20 листопада 2017 р., с. 78-80.
2016
  1. Бондаренко А. Ф. Реклама якісного товару /Кириченко К В.//Електронне наукове видання «Subscribe.PLUS». – Випуск №11. – Листопад 2016. – С. 228-231.
  2. Бондаренко А. Ф. Аромамаркетинг як інструмент мерчандайзингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу/Гурічева О.В.//Научное творчество молодежи в индустрии гостеприимства [Текст] :Материалы ІІ Междунар. науч.-практ. интернет-конф. студ., аспир. и мол. ученых, 23-24 ноября 2016 г., г. Донецк / ГО ВПО «Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского»; [редкол.:Азарян Е.М. (предс. оргком.) и др.]. – Донецк :[ДонНУЭТ], 2016 – С. 131-133.
  3. Бондаренко А. Ф. Маркетингова стратегія бенчмаркінгу як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств, установ,закладів України /Божко М.І., Зимогляд А.В.//Научное творчество молодежи в индустрии гостеприимства [Текст] :Материалы ІІ Междунар. науч.-практ. интернет-конф. студ., аспир. и мол. ученых, 23-24 ноября 2016 г., г. Донецк / ГО ВПО «Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М. Туган-Барановского»; [редкол.:Азарян Е.М. (предс. оргком.) и др.]. – Донецк :[ДонНУЭТ], 2016 – С. 121-124.


Охоронні документи / Certificate of intelectual property right :