15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ.
Студенти дізналися про визначну роль маркетингу в просуванні послуг та іміджу банку на ринку, організацію маркетингових досліджень для підвищення рівня задоволення клієнтів, успішні рекламні кампанії банку, конкурентні переваги послуг та мобільного додатку ПУМБ для формування лояльності клієнтів , організацію діяльності відділень банку, специфіку роботи з віп-клієнтами та багато цікавих фішек.
В кінці екскурсії студентів зацікавила інформація про використання можливостей штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів.
Висловлюємо щиру вдячність за змістовну екскурсію та можливість формувати вектори професійної самовизначеності у студентів!
Захід проводився в рамках дисципліни "Основи маркетингової діяльності" (викл. Лілія ХОМЕНКО).