Детальніше про курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»

Одним із освітніх блоків модуля Жана Моне  "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) є курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», який викладається викладачами кафедри маркетингу та реалізаторами проєкту Анною Росохатою, Людмилою Сагер, Наталією Летуновською. За мету викладання даного курсу покладено досягнення студентами сучасного конструктивного, фундаментального мислення та системи спеціальних знань щодо здорової поведінки та мотивації споживачів, що ґрунтуються на досвіді ЄС та його апробації в Україні, спрямованих на формування здорового задоволення потреб та запитів споживачів, формування культури споживання, орієнтованої на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами і дбайливе ставлення до довкілля. 
В цілому, курс спрямований на розкриття таких аспектів споживацької поведінки як:
- Основи екологічного маркетингу, здорова споживча мотивація щодо формування та впровадження здорової споживчої поведінки ЄС.
- Сучасні інструменти ЄС для реалізації маркетингового комплексу територій і регіонів на основі здорового споживання на різних рівнях.
- Надбання практики ЄС щодо застосування маркетингових методів і прийомів на ринку України для підвищення мотивації споживачів до здорового способу життя.

В рамках навчання за даним курсом будуть розглянуті такі теми:
1. Базові поняття та категорійний апарат теорії мотивації та здорової поведінки споживачів.
2. Виокремлення суб’єктів та об’єктів формування здорової поведінки та мотивації споживачів.
3. Дослідження трендів та тенденцій здорової поведінки: Україна – ЄС. Культурні цінності та споживча поведінка в Україні та ЄС. 
4. Захист прав споживачів: досвід України та ЄС.
5. Основи екологічного маркетингу, здорова споживча мотивація щодо формування та реалізації здорової споживчої поведінки ЄС.
6. Сучасні інструменти ЄС для впровадження комплексу маркетингу для територій та регіонів на основі здорового споживання на різних рівнях.
7. Набуття практики ЄС щодо застосування маркетингових методів і прийомів на ринку України для підвищення мотивації споживачів до здорового способу життя та споживання.
8. Здоров’я та безпека у професійній діяльності. Формування та дотримання стандартів здорової споживчої поведінки в Україні.