Приклад міста та соціальних ініціатив його мешканців, що надихає: старт активного тижня Жан Моне «Маркетинг та промоція для здорової економіки»

21 травня 2024 року учасники Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник про те чим приваблює містян обласний центр сумського регіону, які унікальні ініціативи започатковані основним координатором маркетингових заходів у місті Агенцією промоції, які цікаві локації є в місті, які територіальні особливості формують неповторний позитивний імідж та бренд прикордонного містечка в очах його жителів та гостей. 
Ми тільки почали активний тиждень і далі 23 та 24 травня на Вас чекають не менш захопливі зустрічі з відомими спікерами України та можливості висловити свою думку та почути думки інших учасників активного тижня.