Лекційне заняття до всесвітнього дня здоров’я: продовжуємо щорічну традицію у рамках реалізації модулю Жан Моне

8 квітня за вже сформованою традицією до Всесвітнього дня здоров’я доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела для студентів спеціальності «Маркетинг» лекцію на тему «Тренди у діяльності українських та зарубіжних компаній на ринку товарів та послуг здоров’я». Під час лекції обговорили питання просування медичних компаній, виробників продуктів здорового харчування, надавачів послуг медичного туризму, закладів здорового харчування. Під час лекційного заняття Наталія зосередила увагу на питаннях особливостей бренд-колористики гравців ринку здорової продукції, видах бізнесу, які пропонують на ринку продукти здоров’я, за комплексністю підходу. У рамках дискусії поговорили про переваги різних типів диверсифікації товарного асортименту підприємств при виводі на ринок продукції зі сегменту здоров’я, а також поділилися цікавими інсайтами щодо корпоративних практик у питаннях здоров’я в зарубіжних компаніях.