ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА В ДИДЖИТАЛ-СЕРЕДОВИЩІ: ВЕБРЕСУРСИ В СФЕРІ ЗДОРОВ’Я ТА ПРОМОЦІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ


Ключовим питанням лекції, яку провела к.е.н., доцент кафедри маркетингу Летуновська Н.Є., було з’ясування ключових характеристик, притаманних відповідальній поведінці користувача мережі «Інтернет». Було розкрито питання особливостей користувача, що шукає інформацію в сфері здоров’я, які вебсайти він чи вона відвідує перш за все, на які соціальні мережі посилається, сторінки яких відомих блогерів така людина читає та ін. Лекція включала виклад матеріалу щодо портрету цільового користувача інформації про здоров’я в діджитал-середовищі та рекомендований комплекс маркетингових інструментів інформаційного впливу на таку особистість. Виконане студентами завдання щодо сегментації користувачів Інтернету за демографічними та психографічними характеристиками дало можливість поглибити уявлення про інструментарій диверсифікованого впливу на різні категорії користувачів у цифровому середовищі та поділитися думками про доцільність використання віртуального інформаційного середовища для промоції здорового способу життя.