23 і 30 листопада відбулась серія тренінгів для слухачів спеціальності «Маркетинг» на тему: «Торгівельні майданчики в Україні та світовий досвід», яку провела к.е.н, старший викладач кафедри маркетингу Росохата Анна. У двох частинах тренінгу учасники ознайомились із наявними можливостями просування екологічних товарів та товарів, які мають соціально-орієнтовну складову. У рамках тренігів було представлено основні поняття за тематикою, розглянуті успішні кейси Україіни, країн Європи та світу. Також учасники мали можливість самостійно обрати товар із екологічною складовою або ті, що орієнтовані на соціальну відповідальність, та дослідити можливості їх реалізації на конкретних маркетплейсах, розробити товарний контент, знайти шляхи просування за допомогою інструментів торгівельних майданчиків. За результатами тренінгів слухачі презентували свої результати та поділились отриманими навичками з іншими. Окрім того, за результатами проведених тренінгів учасники залишили свої відгуки та показали як змінився рівень їх знань і навичок після долучення до заходів.