У жовтні активності в рамках проєкту Jean Monnet набувають обертів. На заняттях із дисципліни «Marketing Research» студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. у рамках дослідження здорових трендів на ринку проаналізували екологічну тенденцію в сфері автомобільної індустрії для електрокарів та гібридних автомобілів: від першого Toyota Prius у 1997 році до цілої лінійки моделей екологічних Toyota в 2023 році; порушили проблеми можливості здорового підходу до формування меню в закладах швидкого харчування; розібралися в співвідношеннях концепцій «healthy», «organic» та «natural» foods. Студенти підготували цікаві доповіді до тематичного семінару з цікавими презентаціями, на яких визначили портрет покупця екологічно спрямованої продукції, запропонували доцільні цінові стратегії просування товарів здорового сегменту та дали обґрунтування власному баченню доцільності розвитку та впровадження на ринку здорової продукції.