Харченко Дмитро Олександрович
Науковий ступінь, звання:
Аспірант
Тема дисертації:
"Формування маркетингової діджитал-стратегії позиціонування закладів освіти".
Науковий керівник: д.е.н, проф., Люльов Олексій Валентинович
E-mail: d.kharchenko@biem.sumdu.edu.ua
Кабінет: К2-126
Наукові інтереси:
маркетингові стратегії;
маркетингові комунікації;
цифровий маркетинг;
позиціонування;
освітні послуги.
маркетингові комунікації;
цифровий маркетинг;
позиціонування;
освітні послуги.
Публікації:
Харченко Д. (2024). Використання інструментів інклюзивного маркетингу при формуванні стратегії позиціонування закладів освіти. Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the International Scientific Online Conference, Sumy, June 5-6, 2024 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy : Sumy State University, 2024, 70-75.
Міжнародні програми стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Освіта та досвід роботи:
З 10.2023 р. по т.ч. - Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.