Науковий ступінь, звання:

Аспірант

E-mail: zdoima2017@gmail.com  
Тел.: +380997220858 
Кабінет: К2-126


Тема дисертації:

"Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах".

Науковий керівник: д.е.н., проф. Пімоненко Тетяна Володимирівна

Наукові інтереси:

Маркетинг в соціальних мережах;
маркетингові комунікації;
SMM.

Публікації:

Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals:
  1. Здойма А., Пімоненко Т., Люльов О. (2024). Користувацький контент: основні структурні елементи, принципи, переваги та ризики під час використання. Вісник Економіки, 3
  2. Pimonenko, T., Lyulyov, O., Zdoima, A., & Pimonenko, S. (2023). Marketing Strategy in Social Networks: Theoretical and Practical Basis. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 1, 17–26. https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.1-02
  3. Chygryn O., Zdoima A. Green competitiveness: assessment of modern trends. Економічні проблеми сталого розвитку : зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ. конф. Суми : СумДУ, 2020. C. 347–348.
Тези доповідей / Conference thesis:
  1. Здойма А. Д. Маркетинг 21 століття. Студентська конференція “Перший крок у науку”, 23 лютого 2020 р., Суми, Україна.
  2. Minchenko, М., Artyukhova, N.,Zdoima A. (2020). Effective models for promoting goods through social networks.  Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the International Scientific Online Conference, Sumy, December 1-3, 2020 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy : Sumy State University, 2020, 41-43.
  3.  Rosokhata, A.,Chykalova,A., Zdoyma A. (2020). Digital-marketing as a tool of business surviving during the lockdown. Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the International Scientific Online Conference, Sumy, December 1-3, 2020 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy : Sumy State University, 2020, 46-48.

     

Неформальна освіта:

Genius Marketing, “Комплексний інтернет маркетинг”.
Genius Marketing, “Комплексний SMM”.
PR+, “Інстаграм підприємець”.
FilatovSMM, “Поглиблений SMM 3.0”.
Нова Пошта, “Великий курс для малого бізнесу”.



Освіта та досвід роботи:

03.2023 р. по т.ч.: ФОП “Сидоришин С. П.”, маркетолог.
2022–2023 рр.: ТОВ Linemedia, SMM фахівець (маркетолог).
2021–2022 рр.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом магістра.
2017–2021 рр.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом бакалавра

Міжнародні програми стажування:

Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Виробниче науково-практичне стажування
- «INTEROBMEN LTD»
Науковий тренінг “Tightness and Loseness as cultural factors: an application to explain vaccination attitudes” (Vincenzo Alfano, Adj. Professor of the University of Naples “Parthenope”, "Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine" (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH), 24.10.2023