Publications :

Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:

Nesterenko, V., & Olefirenko, O (2023). The impact of AI development on the development of marketing communications Marketing and Management of Innovations, 1, 169-181. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.1-15

Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals
2022
  1. Нестеренко В. Вплив сталого розвитку на зміни в застосуванні маркетингових комунікацій. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. 45. 35–40

  2. Нестеренко В. Трансформація суспільства і суспільних цінностей як економічних категорій. Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2022. – Т. (2(85). – С. 88-101.

  3. Nesterenko V. Actualisation of Innovative Marketing Communications Within Modern Trends in the Promotion of Goods and Services. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. 43. 112–117

2021
  1. V. Nesterenko, A. Jasnikowski, A. Rosokhata, V. Koroshchenko. The impact of territories transformational processes on marketing communications development: bibliometric analysis. Вісник СумДУ. Серія «Економіка», № 4, 2021. 264–269.
  2. Rosohata A. S., Nesterenko V. I., Khomenko L. M., Kropyva V. V. Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis. Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2021. № 3. С. 277−282. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.3-32
  3. Nesterenko V., Rosokhata A., Syhyda L., Moskalenko A. Comparative analysis of marketing communications changes under the influence of COVID-19. BULLETIN OF THE CHERKASY BOHDAN KHMELNYTSKY NATIONAL UNIVERSITY ECONOMIC SCIENCES. 2021. №4. p. 4–10
Наукові статті у закордонних виданнях / Papers in the International Journals:
Монографії / Monographs :
Підручники, методичні вказівки / Books, didactic materials
Тези доповідей / Conference thesis :
2023
  1. Нестеренко В. Ефективні інструменти інтернет реклами.  Міжнародна наукова інтернет-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення» (випуск 75) 6–7 березня 2023.

    2021
  2. Rosokhata A., Nesterenko V., Kropuva V. Creative as a determinant of the marketing communication tools development. International Scientific and Practical Online-Conference «Health Economics and Management Review» (3–5.12.2021). Sumy: Sumy State University. P. 59–64
Охоронні документи / Certificate of intelectual property right :