Науковий ступінь, звання:

Аспірант


E-mail:  p.pihul@biem.sumdu.edu.ua
Телефон: +380631842776
Кабінет: К2-126


Наукові інтереси:

спортивний маркетинг

Публікації:

  1. Teletov, A. Marketing tools and branding in professional football club activities / A. Teletov, Ie. Nagornyi, N. Letunovska, P. Pihul // Маркетинг і цифрові технології. – 2019. – Том 3, №2. – С. 62-74.
  2. Пігуль, П.В. Проблематика використання інтернет-маркетингу в умовах перенасиченого інформаційного простору [Текст] / П.В. Пігуль; наук. кер. Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 85-87.
  3. Пігуль, П. Культурні процеси як чинник формування науково-освітнього потенціалу Сумщини [Текст] / П. Пігуль; наук. кер. М.Д. Домашенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 133.
  4. Гуменна, Ю.Г. Методичні аспекти зниження тінізації економіки України [Текст] / Ю.Г. Гуменна, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 215-216.
  5. Білопільська, О.О. Метод Брукса для інвестиційної оцінки стартапу [Текст] / О.О. Білопільська, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 134.
  6. Ілляшенко, Н.С. Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 270-271.
  7. Біловодська, О.А. Планування культурно-розважального заходу та інструменти його просування в інтернеті [Текст] / О.А. Біловодська, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 243-245.
  8. Біловодська, О.А. Season-pass як засіб покращення відвідування культурно-масових заходів в Україні [Текст] / О.А. Біловодська, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 34-35.
  9. Тєлєтов, О.С. Ремаркетинг футбольного бізнесу в Україні [Текст] / О.С. Тєлєтов, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 320-321.

Освіта та досвід роботи:

З 10.2024 р. по т.ч.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
З 11.2023 р. по т.ч.: UX-Writer, Headway
2019–2023 рр.: Підприємництво, freelance
09.2017–12.2018 рр.
– Сумський державний університет, кафедра маркетингу та управління іноваційною діяльністю, диплом бакалавра зі спеціальності «Маркетинг» з відзнакою.
09.2013–06.2017 рр.:
 Сумський державний університет, кафедра маркетингу та управління іноваційною діяльністю, диплом бакалавра зі спеціальності «Маркетинг».

Досягнення:

Диплом I ступеню II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт в сфері "Маркетинг, управління персоналом та економіка праці"; секція "Маркетинг"; з науковою роботою "Маркетинг культурно-розважальних послуг в Україні".
I місце у Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених "Економічні проблеми сталого розвитку"; секція: "Маркетинг"; з доповіддю на тему: "Ремаркетинг футбольного бізнеса в Україні"