ПРО ШІ ТА ПОДОРОЖ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ ВІД ПЕНСИЛЬВАНСЬКОГО ДЕРЖВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

4 грудня студенти-маркетологи першого курсу мали унікальну можливість послухати лекцію від викладачки Пенсільванського державного університету Леві Пенн. Спікерка детально розкрила сучасні тенденції у сфері маркетингу, зокрема, роль штучного інтелекту в створенні незабутніх вражень для клієнтів.

Лекція охопила такі важливі аспекти, як:

  1. п’ять етапів клієнтського досвіду,
  2. ключові точки дотику цифрового досвіду в індустрії гостинності,
  3. використання ШІ в створенні захопливих вражень в кожній точці дотику з клієнтами.

Велике спасибі Леві Пенн за жваву та інтерактивну лекцію! Ваші ідеї спровокували цікаву дискусію та допомогли глибше зрозуміти потенціал штучного інтелекту в сучасному маркетингу.