Publications :

Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:
Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals
2022
  1. Нехорошкова Ю. М. Дослідження ринку освітніх послуг. Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2022. № 2. С. 129−134.
Наукові статті у закордонних виданнях / Papers in the International Journals:
Монографії / Monographs :
Підручники, методичні вказівки / Books, didactic materials
Тези доповідей / Conference thesis :
2018
  1. Нехорошкова Ю.М. Розробка стратегії просування продукції в соціальних мережах / Л.Ю. Сагер, Ю.М. Нехорошкова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвячена пам'яті професора Олега Балацького (м. Суми, 23 – 27 квітня 2018 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 281-282.

2017
  1. Данилюк Ю.М. Окремі особливості процесу продукування послуг / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2017 р.). – Дніпро: НМетАУ, 2017. – С. 427-431.
  2. Данилюк Ю.М. Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «ТОКАРІ») / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, Є.І. Нагорний // Економічний простір: Збірник наукових праць. – №120. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2017. – С. 152-168.

2016
  1. Данилюк Ю.М. Дослідження мерчандайзингової діяльності на прикладі роздрібного торговельного підприємства магазину "АТБ" / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер // Молодь опановує маркетинг: зб.мат. Всеукр. міжвуз. наук. студ. конф., 20-21 травня 2016 р. - К. : Українська асоціація маркетингу, 2016. - С. 15-16
  2. Данилюк Ю.М. Аналіз ступеня дотримання правил мерчандайзингу на прикладі роздрібного торгівельного підприємства «АТБ» / Ю.М. Данилюк // Збірник наукових праць ІІІ студентської науково-практичної Інтернет-конференції «Товарознавчі та маркетингові дослідження товарних ринків». – Вінниця, 2016.
Охоронні документи / Certificate of intelectual property right :