Image

Іванов Олександр Олегович

Науковий ступінь, звання:

аспірант

Посада:

викладач-стажист

Тема дисертації:

"Маркетинг територіальних громад".

Науковий керівник: к.е.н., доц. Мінченко Марія Генадіївна

E-mail: o.ivanov@biem.sumdu.edu.ua

Телефон:  +38 0542 665-143, 5274
Кабінет: К2-126

Наукові інтереси:

маркетинг територій;
маркетинг місць;
маркетингові комунікації.

Main disciplines:

Маркетингові комунікації - 1
Маркетингові комунікації - 2
Контент-маркетинг
Комерційна діяльність посередницьких підприємств

Publications:

  1. Minchenko, M. (2020, December). Ivanov О.(2020). In Application of content marketing in the formation of marketing strategy of territorial communities/Innovation, Social and Economic Challenges: the International Scientific Online Conference (Sumy (pp. 35-38).
  2. Minchenko, M., & Ivanov, O. (2020). Determination of features of the application of content marketing in the formation of marketing strategy of territorial communities. Innovation, social and economic challenges, 35.)

Міжнародні програми та стажування::

Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Віртуальна мобільність 
в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Marketing landscape: digital trends and opportunities" 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність 
в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Економіка та маркетинг: вплив Covid-19", 90 год, (м. Піла, Польща, 22.11- 22.12.2021).
Віртуальна мобільність 
в Ризькому технічному університеті "Методологія наукових досліджень", 180 год, (м. Рига, Латвія, 12.04-04.06.2021).
Стажування 
в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila “Trends in Marketing Research”, 150 годин (м. Піла, Польща, 14.04-14.05.2021).
Стажування в Інституті розвитку міжнародної співпраці “Modern Marketing Research: Cognitive Technologies”, 150 годин (м. Познань, Польща,15.09-15.10.2020).
Стажування в Інституті розвитку міжнародної співпраці, “Modern Trends in Marketing Research” (м. Познань, Польща, 03-04.2020).

Освіта та досвід роботи:

З 10.2020 р. по т.ч.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.