Image

Принько Дмитро Григорович

Науковий ступінь, звання:

Аспірант

Тема дисертації:

"Комунікаційні стратегії компаній на ринку харчових продуктів".

Науковий керівник: к.е.н., доц., Кривич Яна Миколаївна

E-mail: d.prinko@student.sumdu.edu.ua
Тел.: +38 0542 687-954
Кабінет: Г-603


Наукові інтереси:

Маркетингові комунікації,
маркетинговий менеджмент,
гармонізація української політики впровадження кодексів (директив, стандартів),
управління відходами,
цифровізація економіки.

Публікації:

І. В. Лилик, Н. Л. Савицька, Д. Г. Принько. Відповідальний маркетинг для дітей на ринку харчових продуктів та напоїв. Продовольчі системи України: повоєнне відновлення та забезпечення сталого розвитку [Електронне видання]: матеріали Міжнародного науковопрактичного форуму, 15-16 травня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. – 147 с. – Електронні текстові дані. – Режим доступу: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/

Наукові проекти:

Виконавець ГО УАМ «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі»  (за підтримки Фонду Відродження)

Міжнародні програми стажування:

Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).

Освіта та досвід роботи:

З 10.2023 р. по т.ч. - Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
З 2023 р.: Член ГО «Українська Асоціація Маркетингу», членський квиток № 798
2022-2023рр.: ФОП  Принько Д.Г.
2014-2022рр.: ТОВ ОТІS, Тов  Сі-Пі-Ес. Менеджер з логістики.
2008-2014 рр.: ПРАт Карлсберг Україна.  Спеціаліст відділу закупівель.
2004-2008 рр.: Тов  Сі-Пі-Ес. Менеджер з логістики.
1999-2004 рр.: КНУ  ім. Шевченка,  механіко-математичний факультет, математик-викладач.

Неформальна освіта:

Участь у проєкті "Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі." Проєкт проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».


Підвищення кваліфікації:

2010-2011 рр - курси англійської  з носіями мови.