Герасименко Дарина Василівна
Науковий ступінь, звання:
Аспірант
Тема дисертації:
"Концептуальні засади використання інструментарію нейромаркетингу при формуванні комунікаційної політики підприємства"
Науковий керівник: к.е.н., доц., Мінченко Марія Генадіївна
E-mail: d.herasymenko@student.sumdu.edu.ua
Тел.: +380976982099
Кабінет: К2-126
Наукові інтереси:
нейромаркетинг;
маркетингові комунікації;
SMM
маркетингові комунікації;
SMM
Публікації:
Minchenko, M., Bezruk, A., Gerasimenko, D. (2020). Ukrainian silicon valley: utopia or reality / Innovation, Social and Economic Challenges : the International Scientific Online Conference (Sumy, December 1-3, 2020), 63-66.
Герасименко Д., Гвоздецький В., Мінченко М. (2024). Теоретичні засади нейромаркетингових досліджень. Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the International Scientific Online Conference, Sumy, June 5-6, 2024 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy : Sumy State University, 2024,
Герасименко Д., Гвоздецький В., Мінченко М. (2024). Теоретичні засади нейромаркетингових досліджень. Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the International Scientific Online Conference, Sumy, June 5-6, 2024 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy : Sumy State University, 2024,
Міжнародні програми стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Досягнення:
Брала участь в конкурсі "Реклама-Фест".
Нагороджена дипломом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2020/2021 н.р. зі спеціальності «Маркетинг», переможець у номінації "глибоке відображення багатомірності та комплексності сучасного маркетингу.
Друге місце за результатами I етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»
Друге місце за результатами I етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»
Освіта та досвід роботи:
З 11.2022 р. по т.ч.: Сумський державний університет, Департамент бізнес-процесів, фахівець.
З 10.2023 р. по т.ч.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
07.2021-07.2022 р.: Німецький центр СумДУ, фахівець.
2021-2022 рр.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом магістра.
2017-2021 рр.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом бакалавра.
З 10.2023 р. по т.ч.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
07.2021-07.2022 р.: Німецький центр СумДУ, фахівець.
2021-2022 рр.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом магістра.
2017-2021 рр.: Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом бакалавра.
Неформальна освіта:
Serpstat Академія, "Базовий курс Serpstat”, 2019
Serpstat Академія, "Як створити структуру сайту на основі семантики", 2019
Serpstat Академія, «Як зібрати семантичне ядро", 2019
Genius Marketing, "Комплексний інтернет-маркетинг", 2023
Genius Marketing, "Професія SMM-спеціаліст", 2023
Genius Marketing, "PROфесія Копірайтер", 2023
Serpstat Академія, "Як створити структуру сайту на основі семантики", 2019
Serpstat Академія, «Як зібрати семантичне ядро", 2019
Genius Marketing, "Комплексний інтернет-маркетинг", 2023
Genius Marketing, "Професія SMM-спеціаліст", 2023
Genius Marketing, "PROфесія Копірайтер", 2023