Іванова Ганна Сергіївна
Науковий ступінь, звання:
Аспірант
Тема дисертації:
"Формування зеленого бренду країни при переході до інклюзивного економічного розвитку".
Науковий керівник: д.е.н., проф., Пімоненко Тетяна Володимирівна
E-mail: g.ivanova@biem.sumdu.edu.ua
Кабінет: К2-126
Наукові інтереси:
зелений бренд;
маркетинг територій;
інклюзивний економічний розвиток.
маркетинг територій;
інклюзивний економічний розвиток.
Публікації:
Шафорост Ю., Іванова, Г. (2023). Вплив дизайну на сприйняття бренду споживачами. Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the 3rd International Scientific Online Conference, Sumy, May 23-24, 2023 / edited by Dr. Oleksii Lyulyov, Dr. Tetyana Pimonenko – Sumy : Sumy State University, 2023
Міжнародні програми стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ" 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Marketing landscape: digital trends and opportunities" 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila “Trends in Marketing Research”, 150 годин (м. Піла, Польща, 14.04-14.05.2021).
Віртуальна мобільність в Інституті розвитку міжнародної співпраці “Modern Marketing Research: Cognitive Technologies”, 150 годин (м. Познань, Польща,15.09-15.10.2020).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича "Marketing landscape: digital trends and opportunities" 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність в Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Pila “Trends in Marketing Research”, 150 годин (м. Піла, Польща, 14.04-14.05.2021).
Віртуальна мобільність в Інституті розвитку міжнародної співпраці “Modern Marketing Research: Cognitive Technologies”, 150 годин (м. Познань, Польща,15.09-15.10.2020).
Освіта та досвід роботи:
З 10.2021 р. по т.ч. - Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.