Image

Науковий ступінь, звання:

Аспірант

E-mail: 

PUBLONS

GOOGLE SCHOLAR PROFILE

RESEARCHGATE

ORCID

 

Тема дисертації:

«Теоретико-методичні засади комунікаційної діяльності підприємницьких структур».

Науковий керівник:
к.е.н., ст.викладач Росохата А.С.

Наукові інтереси:

Маркетинг, комунікаційна політика в маркетингу, маркетинг у біржовій діяльності, управління маркетинговими проектами.

Освіта та досвід роботи:

2017 р.-т.ч. - аспірантура при кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту імені Олега Балацького, Сумського державного університету.
2015–2017 рр. - Сумський державний університет. Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького. Магістратура за спеціальністю «Управління інноваційною діяльністю». Магістр (диплом Магістра з Управління інноваційною діяльністю).
2016-2017 рр. - ТОВ «Керамейя» - відділ маркетингу (помічник маркетолога).
2011–2015 рр. - Сумський державний університет, факультет економіки та менеджменту, спеціальність «Маркетинг». Бакалавр.
2011–2015 рр. - Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, факультет іноземних мов (англійська мова); додаткові знання в сфері психології особистості. Бакалавр.

Міжнародні програми:

Вересень 2016 р. - Участь у практичному семінарі Миколи Карасьова «Эффективное участие в выставках» (м. Київ).
Вересень 2014 р. - Включне навчання в університеті «Професор д-р Асен Златаров» (м. Бургас, Болгарія) в рамках Угоди про міжнародну співпрацю.

Досягнення:

2016 р. - 3-є місце у Всеукраїнському конкурсі наукових студентських робіт (м. Харків). Тема наукової роботи «Вдосконалення виставкової діяльності підприємства».

Публікації :

Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus:
  1. Божкова В. В., Чикалова А.С. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. - № 3. – С. 11–19.
  2. Божкова В. В., Чикалова А.С. Stickers as effective means of advertising / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. – № 4. – С. 34-40).